Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Waar kankeren Nederlanders zoal op voor bedorven vakantiepret ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=206421)

Derk de Tweede 22 augustus 2014 19:36

Waar kankeren Nederlanders zoal op voor bedorven vakantiepret ?

1. ,,Wat zijn ze lui, de winkeliers in Puerto Vallarta die in de namiddag sluiten. Ik moet vaak dingen kopen tijdens de siësta. Die zou moeten worden afgeschaft."
2. ,,Tijdens mijn vakantie in Goa in India, was ik onthutst toen bleek dat haast elk restaurant curryschotels serveerde. Ik hou niet van pikant eten."
3. ,,We boekten een excursie naar een waterpark maar niemand zei ons dat we onze eigen badpakken en handdoeken moesten meebrengen. We ginger er van uit dat die bij de prijs waren inbegrepen."
4. ,,Het strand was te zanderig. We moesten alles opruimen toen we in onze kamer terugkwamen."
5. ,,Het zand was niet zoals het zand in de brochure? Jullie brochure toont wit zand, maar het was eerder aan de gele kant."
6. ,,Ze zouden topless zonnebaden moeten verbieden op het strand. Mijn man, die gewoon wilde relaxen, vond het een vervelende afleiding."
7. ,,Niemand had ons gewaarschuwd dat er vissen in het water zouden zitten. De kinderen waren bang."
8. ,,Hoewel er volgens de brochure een volledig uitgeruste keuken was, vonden we nergens een eiersnijder."
9. ,,Ik vergeleek onze suite met één slaapkamer met die van vrienden met drie slaapkamers. De onze was aanzienlijk kleiner."
10. ,,Er waren daar te veel Spaanse mensen. De receptionist sprak Spaans, het eten was Spaans. Niemand had ons verteld dat er daar zo veel buitenlanders zouden zijn."
11. ,,We moesten buiten wachten op de boot en daar was geen airconditioning."
12. ,,Mijn verloofde en ik vroegen aparte bedden toen we boekten. Maar we kregen een kamer met een kingsize bed. We achten jullie nu verantwoordelijk en eisen een tegemoetkoming voor het feit dat ik zwanger :lol: werd. Dit zou niet gebeurd zijn mochten jullie ons de kamer gegeven hebben die we hadden geboekt."

Xenophon 22 augustus 2014 19:39

Italie was niet slecht, ze hadden daar zelfs pizza.

Derk de Tweede 22 augustus 2014 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7296883)

Echte Turkse ?

Demper 22 augustus 2014 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7296883)

Lekker vers uit de diepvries.

Derk de Tweede 22 augustus 2014 20:18

Mijn klachten betreffende onze vakantie op het eiland Fuerteventura:
1. Te kleine bedden in het hotel.
2. Te veel stenen en rotsen op het strand.
3. Aanwezigheid van een Russisch gezin, waarvan de ouders immer dronken waren en in het zwembad boeren en scheten lieten.
4. Nederlanders en Duitsers die om 7 uur in de ochtend de strandstoelen middels opgeworpen handdoeken opeisten.
5. Geen goede blikopener in ons appartement.
6. Geen Nederlandse TV-zenders en een bijna antieke TV.
7. Geen kennis van de Nederlandse taal, terwijl er 70 % Nederlanders waren.
8. Spanjaarden die niet tegen een geintje kunnen inzake het WK.

The Paulus Experience 22 augustus 2014 20:24

Teveel Hollanders, overal.

Wapper 22 augustus 2014 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 72969163)
Aanwezigheid van een Russisch gezin, waarvan de ouders immer dronken waren en in het zwembad boeren en scheten lieten.

Ach, Russen...

In hotels waar het eten in buffetvorm gepresenteerd wordt kan je feilloos Russen herkennen aan de volgende symptomen:
- Russen staan steeds minstens 1/2 uur voor openingstijd als eerste klaar aan de deur van de eetzaal.
- Russen slaan steevast eerst een voorraad dessert in. Per lid van het gezin 2 borden met 3 bananen, 4 appels, en alle soorten taart die voorradig zijn.

- Algemeen: het voedsel moet minstens 15 cm hoog opgestapeld worden op het bord, en alle gerechten moeten getest worden.

- Indien de verblijfsformule All-In is, dan gaat aan de bar het hek van de dam rond 11Hr waardoor ze ladderzat aan de lunch verschijnen.

O ja: En de dames gebruiken parfum dat ook dienstig kan zijn om insecten te verdrijven.

Het Oosten 22 augustus 2014 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 7296880)
1. ,,Wat zijn ze lui, de winkeliers in Puerto Vallarta die in de namiddag sluiten. Ik moet vaak dingen kopen tijdens de siësta. Die zou moeten worden afgeschaft."
2. ,,Tijdens mijn vakantie in Goa in India, was ik onthutst toen bleek dat haast elk restaurant curryschotels serveerde. Ik hou niet van pikant eten."
3. ,,We boekten een excursie naar een waterpark maar niemand zei ons dat we onze eigen badpakken en handdoeken moesten meebrengen. We ginger er van uit dat die bij de prijs waren inbegrepen."
4. ,,Het strand was te zanderig. We moesten alles opruimen toen we in onze kamer terugkwamen."
5. ,,Het zand was niet zoals het zand in de brochure? Jullie brochure toont wit zand, maar het was eerder aan de gele kant."
6. ,,Ze zouden topless zonnebaden moeten verbieden op het strand. Mijn man, die gewoon wilde relaxen, vond het een vervelende afleiding."
7. ,,Niemand had ons gewaarschuwd dat er vissen in het water zouden zitten. De kinderen waren bang."
8. ,,Hoewel er volgens de brochure een volledig uitgeruste keuken was, vonden we nergens een eiersnijder."
9. ,,Ik vergeleek onze suite met één slaapkamer met die van vrienden met drie slaapkamers. De onze was aanzienlijk kleiner."
10. ,,Er waren daar te veel Spaanse mensen. De receptionist sprak Spaans, het eten was Spaans. Niemand had ons verteld dat er daar zo veel buitenlanders zouden zijn."
11. ,,We moesten buiten wachten op de boot en daar was geen airconditioning."
12. ,,Mijn verloofde en ik vroegen aparte bedden toen we boekten. Maar we kregen een kamer met een kingsize bed. We achten jullie nu verantwoordelijk en eisen een tegemoetkoming voor het feit dat ik zwanger :lol: werd. Dit zou niet gebeurd zijn mochten jullie ons de kamer gegeven hebben die we hadden geboekt."

Een terechte klacht. Wat moet een mens nu op vakantie zonder eiersnijder?
Heel uw vakantie is gewoon naar de bliksem!

Libro 22 augustus 2014 22:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 7296916)
... en in het zwembad boeren en scheten lieten.

Ecologisch bubbelbad?

Derk de Tweede 23 augustus 2014 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 7296945)
Ach, Russen...

In hotels waar het eten in buffetvorm gepresenteerd wordt kan je feilloos Russen herkennen aan de volgende symptomen:
- Russen staan steeds minstens 1/2 uur voor openingstijd als eerste klaar aan de deur van de eetzaal.
- Russen slaan steevast eerst een voorraad dessert in. Per lid van het gezin 2 borden met 3 bananen, 4 appels, en alle soorten taart die voorradig zijn.

- Algemeen: het voedsel moet minstens 15 cm hoog opgestapeld worden op het bord, en alle gerechten moeten getest worden.

- Indien de verblijfsformule All-In is, dan gaat aan de bar het hek van de dam rond 11Hr waardoor ze ladderzat aan de lunch verschijnen.

O ja: En de dames gebruiken parfum dat ook dienstig kan zijn om insecten te verdrijven.

Je kunt Rus-vrije vakanties boeken.

Wapper 23 augustus 2014 15:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 7297366)
Je kunt Rus-vrije vakanties boeken.

Dat moet wel iets kosten, zeker? :lol:

Another Jack 23 augustus 2014 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 7297615)
Dat moet wel iets kosten, zeker? :lol:

Niet echt, kies gewoon voor een kleinschalig hotel...
Hoe megalomaner en kitscheriger het hotel (steevast met aquapark en 20 roetsjbanen) hoe meer kans op Russen.

Guinevere 24 augustus 2014 17:38

Ik betaalde 2000 euro per persoon voor een aryuveda resort in Sri Lanka om 2 weken slappe thee te drinken en met olie ingesmeerd op het gras te mogen liggen.

Demper 24 augustus 2014 17:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 7299204)
Ik betaalde 2000 euro per persoon voor een aryuveda resort in Sri Lanka om 2 weken slappe thee te drinken en met olie ingesmeerd op het gras te mogen liggen.

:rofl: :rofl: :rofl:

Rahowa 24 augustus 2014 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7297734)
Niet echt, kies gewoon voor een kleinschalig hotel...
Hoe megalomaner en kitscheriger het hotel (steevast met aquapark en 20 roetsjbanen) hoe meer kans op Russen.

En 60+'ers in monokini8O

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be