![]() |
Freya Van den Bossche bokst op gala Junior Bauwens
Na het huppelen (al wie springt) tijd voor een boksmatch.
Detail tekst: Citaat:
Het is nog niet er genoeg gesteld met haar of wat?¿ 8O |
Citaat:
Ze heeft eindelijk door dat ze enkel geschikt is als boksbal. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bitch fight
![]() |
Dit heb ik eens meegemaakt met Freya:
![]() |
Ik denk dat je dan best speed gebruikt, je raakt er zo opgepept van he.
Maar dat wist ze wel al denk ik. |
Misschien, heel misschien, als haar hersenen eens goed geschud worden, dat alles in een plooi valt en ze Vlaams gezind wordt.
. |
Ik vind dit zeer positief van Freya, nu nog de rest van de sossen aan dergelijke zaken laten meedoen, onder het mom, terwijl ze daar meedoen kunnen ze nergens anders(federale en vlaamse regering) kwaad aanrichten. Goed zo Freya meisje....
|
Citaat:
Wegens gebrek aan, is er een probleem om haar hersenen op hun plaats te schudden. Wonen en stedenbeleid zijn gewestelijke bevoegdheden. Freya was Vlaams Minister van Wonen en Stedenbeleid en een groot tegenstander om in Vlaanderen het beleid gelijk te stellen aan het Brusselse en Waalse beleid op gebied van sociale woningen. Zij vond en vind dat Vlaanderen daar een eigen koers moet varen, volledig los van het beleid van de twee andere gewestregeringen. Op vlak van wonen en stedelijk beleid is het de N-VA die in Vlaanderen alles gelijk wil stellen met de twee andere gewesten en er zo een Belgisch beleid van maakt. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() Zo zou je het kunnen zien, alhoewel?¿ 8O |
1 Bijlage(n)
De SP.A laat eindelijk zijn ware gezicht zien. Dat van een stelletje ordinaire vechtersbazen.
Bijlage 95163 |
Dat gezicht :s
Straks ga ik nog geloven dat ze een junk is. |
Ge zoudt zweren dat ze in de ring staat tov Liesbeth Homans van NVA. Die verbetenheid op dat gezicht, de postjes die ze is kwijtgespeeld voor haar en haar rode kameraden, sjonge sjonge.......
|
Citaat:
|
Alleen als Ben Weyts in de ring zou staan, ben ik bereid tickets te kopen...
|
Hol lande en Andere Jaak zie :-)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be