![]() |
Onthoofding James Foley Is Fake
Beste,
Op onderstaande links kan je zien waarom de onthoofding fake is en niet meer is dan een propaganda-video voor ofwel de CIA om meer steun te verkrijgen van het volk voor een militaire interventie in Irak, ofwel IS om meer jihadisten te ronselen. https://archive.org/details/HowTheyF...on?start=104.5 http://www.liveleak.com/view?i=f08_1408584207 |
Betrouwbaar dit wel.
|
Citaat:
|
Maar is dat betrouwbaar genoeg om in het soepforum 'binnenland' te plaatsen ?
. |
Ah daarom dat IS dat zo hard ontkende.
|
Ik had/ heb er ook m'n bedenkingen bij.
|
@ moderatie, het lijkt mij toch wel toegestaan om dit topic kapot te trollen he?
De bronnen zijn: een tekst geschreven door een of ander figuur op het internet, met een quasi grappig filmpje. Betrouwbaarheid 0,0, dus....................... |
Ik heb ooit zo een filmpje gezien van iemand die in een zwarte doos kruipt en dan zaagt er een mevrouw met weinig kleren die doos in twee.
Nu, daarna zag je die man liggen met zijn hoofd op zijn borst dat praatte! Misschien gaat het om dezelfde daders? |
Wist ik al jaren dat dit ging komen.
|
9/11was ook een inside job als ik me niet vergis???
|
IS is uitgevonden door Obama om zo de weg te paveien voor Clinton in 2016.
Die ouders werden 150.000 dollar betaald om zogezegd hun zoon te herkennen. |
Citaat:
|
Vraag is wel waarom een groep die wil choqueren de onthoofding zelf zou wegcensureren uit de video die ze van de onthoofding maakten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar als jij een beetje op het internet gaat neuzen, dan zie je dat er allerlei vage theorietjes voorbij komen. Van dat de VS het zelf heeft gedaan tot dat het een groot Joods bedacht plan is geweest. |
Citaat:
|
Citaat:
Heel de "executie" is erg on-ISIS. Mij lijkt het redelijk waarschijnlijk dat de Baathisten hier een rol in hebben, maar goed ook dat is maar een theorie. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be