Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   "IS-symbolen duiken op in het Antwerpse straatbeeld" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=206468)

Universalia 24 augustus 2014 09:24

"IS-symbolen duiken op in het Antwerpse straatbeeld"

Bron

Detail tekst:

Citaat:

"Het klopt dat er de laatste tijd meer IS-symbolen gesignaleerd worden. Dat gaat van vlaggen bij mensen thuis tot stickers op auto's en afbeeldingen in gsm's." Dat zegt een anonieme overheidsbron in Gazet van Antwerpen.
Maar we blijven ze maar uitnodigen in Europa ...

De serie over 'Border Control' op tv dat moet sarcasme zijn want hier in Europa zet men de grenzen zelfs nog verder open met alle gevolgen van dien ... 8O

Zijn die Politici hier in België nu zo 'wacko' of verdienen ze daar echt veel mee?

Ik heb er geen idee van maar het is en blijft hoog tijd de grenzen af te gaan sluiten en serieuze controles uit te gaan voeren voor iemand hij/zij toegelaten zal worden in ons land. (meer controles = meer personeel = werk)

Misschien zie ik het wel weer totaal verkeerd, maar toch. :?

p.s. Mijn verontschuldigingen voor de schuttingstaal maar ik kon het echt niet laten ... (Omdat het over Antwerpen ging zet ik het ook in het Antwerps)

Met wie zijn kloten zijn ze nu feitelijk aan het spelen die Politici die het gevaar niet willen zien?

Universalia 24 augustus 2014 09:34

Je zou er Albert Einstein kunnen bij betrekken met zijn wijze zinnen ...

*Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker...

*Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

*Ik weet niet welke wapens in de Derde Wereldoorlog zullen worden gebruikt, maar ik weet wel dat in de Vierde Wereldoorlog gevochten zal worden met stokken en stenen.

Bron :roll::roll::roll:

hollande 24 augustus 2014 10:12

Zet vlug een muur rond die arrogante stad, zijn we ineens van twee problemen verlost,
Van bart de wever en zijn lelijk scarminkel en die godsdienst aanbidders.

hagakure 24 augustus 2014 10:16

Ik las onlangs op de facebook van deze idioot (https://www.facebook.com/profile.php...4037&fref=ufi) dat je die zwarte vlaggen vodden gewoon in de Lemonnierlaan in Brussel kan kopen , nr 122 dacht ik ... In de handelsstraat en kerkstraat in A-pen ongetwijfeld ook

De schoofzak 24 augustus 2014 10:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hollande (Bericht 7298512)
Zet vlug een muur rond die arrogante stad, zijn we ineens van twee problemen verlost,

OK een muur,
maar Onderlijveke Jansens dan: binnen of buiten ?

.

graaf de bethune 24 augustus 2014 10:25

Onderlijveke Jansen binnen die muren aub, want anders beschuldig ik u van illegale dumping van afgedankt politiek personeel.

hamac 24 augustus 2014 10:32

Citaat:

Ben jij wel een echte linkse?
Want alleen N-VA is een probleem. Die 'godsdienstaanbidders' zijn dat volgens de linksen helemaal niet. Daar zijn nog meer excuses voor te vinden dan voor de pauze in de klimaatopwarming. Het zijn hoogstens 'fait-divers'.

Maar leg dat van die muur eens verder uit. Je hebt blijkbaar inspiratie opgedaan in verboden boekskes. Heb je een exemplaar op de kop kunnen tikken?

Leopold de halve 24 augustus 2014 10:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7298434)
Bron

Detail tekst:

De serie over 'Border Control' op tv dat moet sarcasme zijn want hier in Europa zet men de grenzen zelfs nog verder open met alle gevolgen van dien ... 8O

Zijn die Politici hier in België nu zo 'wacko' of verdienen ze daar echt veel mee?

Ik heb er geen idee van maar het is en blijft hoog tijd de grenzen af te gaan sluiten en serieuze controles uit te gaan voeren voor iemand hij/zij toegelaten zal worden in ons land. (meer controles = meer personeel = werk)

Je hebt het waarschijnlijk over die serie over de Australische border control. Blijkbaar helpt dat ook niet want volgens dit artikel zijn er een geschatte 100 �* 120 Syriëstrijders uit Australië.

http://www.theaustralian.com.au/news...a445cb4e7001d1

En illegale migranten hebben ze daar ook blijkbaar:

http://www.news.com.au/national/taxp...-1226200664868

Niemand importeert migranten. Migratie is onvermijdelijk, altijd geweest. Stop met de fabeltjes dat dit in andere landen anders zou zijn.

Another Jack 24 augustus 2014 10:45

Citaat:

Bron

Detail tekst:

p.s. Mijn verontschuldigingen voor de schuttingstaal maar ik kon het echt niet laten ... (Omdat het over Antwerpen ging zet ik het ook in het Antwerps)

Met wie zijn kloten zijn ze nu feitelijk aan het spelen die Politici die het gevaar niet willen zien?

Dat is goed nieuws, alleen spijtig dat er steeds IS'ers zullen zijn die dat niet met toeters en bellen zullen laten merken...
Dat zijn namelijk de gevaarlijkste.

AnarchoChristophe 24 augustus 2014 10:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Leopold de halve (Bericht 7298580)
Niemand importeert migranten. Migratie is onvermijdelijk, altijd geweest. Stop met de fabeltjes dat dit in andere landen anders zou zijn.

Wat een complete onzin. Enkel van het Westen wordt verwacht dat ze de deuren openzetten voor de weide wereld.

Hou u niet van den domme he, natuurlijk is dat in andere landen anders. Zoek mij één stad in pakweg Japan met 5% migranten uit het Midden-Oosten of Noord-Afrika.

De ware volksverplaatsing die hier aan de gang is, met zo'n omwenteling in demografie is niet een constant en universeel gegeven. Het is echter ook geen unicum, dus we kunnen even de geschiedenis bekijken.
Zou men die zever die u verkoopt ook bij Indianen geprobeerd hebben? "Jamaar Opperhoofd Dappere Klauw, migratie is onvermijdelijk. U bent toch geen racist he? De blanke man draagt bij aan onze cultuur. Veranderende demografie? Wat een quatsch, dat zijn toch allemaal fabeltijes. Trouwens, de Aarde is toch van iedereen, er zijn geen blanken en indianen, enkel mensen, ..."

Leopold de halve 24 augustus 2014 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe (Bericht 7298591)
Wat een complete onzin. Enkel van het Westen wordt verwacht dat ze de deuren openzetten voor de wijde wereld.

Hou u niet van den domme he, natuurlijk is dat in andere landen anders. Zoek mij één stad in pakweg Japan met 5% migranten uit het Midden-Oosten of Noord-Afrika.

De ware volksverplaatsing die hier aan de gang is, met zo'n omwenteling in demografie is niet een constant en universeel gegeven. Het is echter ook geen unicum, dus we kunnen even de geschiedenis bekijken. Zou men die zever die u verkoopt ook aan de Indianen verteld hebben?

Mijn zever is gestoffeerd met bronnen, die van jou daarentegen...

In japan 67.000 Illegale immigranten. Meeste komen uit Korea:

http://japansociology.com/2013/06/29...ts-in-japan-2/

AnarchoChristophe 24 augustus 2014 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Leopold de halve (Bericht 7298601)
Mijn zever is gestoffeerd met bronnen, die van jou daarentegen...

Welke bronnen? Australië is deel van het Westen, je bronnen zijn het met mij eens.

Waar blijft die stad in Japan?

lamenielachen 24 augustus 2014 10:57

Citaat:

Bron

Detail tekst:

Al wie met tekenen van IS rond loopt, op pakken en kiezen. Of terug naar de woestijn of direct in een oude kolenmijn dumpen.
We hebben afval genoeg in onze maatschappij.

AnarchoChristophe 24 augustus 2014 11:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Leopold de halve (Bericht 7298601)
In japan 67.000 Illegale immigranten. Meeste komen uit Korea:

http://japansociology.com/2013/06/29...ts-in-japan-2/

Ligt Korea in het Midden-Oosten of Noord-Afrika?

0,05% dus. Dat is 20 keer minder het globale gemiddelde van de EU.

AnarchoChristophe 24 augustus 2014 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Leopold de halve (Bericht 7298611)
Onnozel manneke. Nogal wiedes dat migranten uit Noordafrika eerst naar Europa komen dan naar Japan.

Natuurlijk, hier staat de poort open.

alberto 24 augustus 2014 11:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe (Bericht 7298620)

OCMW.

hurricane 24 augustus 2014 11:05

Citaat:

Die muur zou nog niet zo'n slecht idee zijn. Fijn van je dat je het eindelijk begint te snappen. Beter laat dan nooit.

Leopold de halve 24 augustus 2014 11:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe (Bericht 7298620)

Als twee mensen de zelfde discussie in Amerika zouden voeren zou daar iemand als u zijn punt kunnen maken met te zeggen dat er in Europa geen enkele stad is met 5% Mexicanen. Belachelijk gewoon

Nietzsche 24 augustus 2014 11:10

:rofl: Anarcho, de kroegbaas.

AnarchoChristophe 24 augustus 2014 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Leopold de halve (Bericht 7298632)
Als twee mensen de zelfde discussie in Amerika zouden voeren zou daar iemand als u zijn punt kunnen maken met te zeggen dat er in Europa geen enkele stad is met 5% Mexicanen. Belachelijk gewoon

1) Wat verandert dat aan de relatieve en absolute cijfers van migratie naar het Westen i.v.m. de rest?
2) Wat verandert de reden aan de resultaten?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be