![]() |
Buschauffeur ontslagen na geweld tegen zwangere passagier
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...tml?show=react
Chauffeur TOTAAL in de fout : hij moet simpel de procedures volgen namelijk veiligheidsdienst van de Lijn bellen en ZIJ handelen de zaak verder af ! Waar gaan we naartoe als een chauffeur begint geweld te gebruiken! Straks staken ze weeral om nu het recht te krijgen om iemand op zijn gezicht te slaan. Waar gaan we naartoe ? Wedden dat de rechtse rukkertjes het hier weer gaan opnemen voor de buschauffeur? |
Citaat:
Hebt u zijn NVA lidkaart dan al gezien? |
Citaat:
|
Schande, ik klop vrouwenhaters graag zelf af.
|
De chauffeur in kwestie was/is in dienst bij een private contractant van De Lijn.
Aan die mensen kunnen ze aan. Aan de gesyndiceerde eigen chauffeurs .... dat is een ander verhaaltje. . |
Citaat:
Maar ik durf er gif op nemen dat de linkse rukkertjes vakbond het voor hem gaan opnemen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De chauffeur slaat niet,en bovendien moet dat maroeffenwijf maar over een geldig betaalbewijs beschikken.Ze moesten haar stante pede naar land van herkomst schoppen.
|
Ik volgde het niet echt wat daar misgelopen is.
Was er een voorgeschiedenis? Hebben tram/bus bestuurders geen opleiding 'Wet Tobback' genoten? |
Blijkbaar had ze betaald met een SMS, maar de chauffeur was te lui om te kijken naar haar GSM.
|
Citaat:
|
Storm in een glas water.
Ik had een brutale deathmatch verwacht en bijgevolg de chips en de cola al klaargezet, maar het blijkt uiteindelijk maar zwak duw- en trekwerk te zijn. Toch zou het interessant zijn om zowel de versie van de chauffeur als die van de vrouw te horen. Hoogstwaarschijnlijk is er al een voorgeschiedenis. |
Dit soort verhalen worden gepubliceerd om de aandacht van échte problemen af te houden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het gedrag van de chauffeur was natuurlijk niet professioneel en ontslag lijkt mij gerechtvaardigd. Maar zo'n hysterisch wijf mag ook eens op haar plaats gezet worden, of ze nu vol zit of niet doet weinig terzake. Roepen is een zwaktebod en zeker een dame betaamt dat niet. |
Is zwanger zijn nu ook al een reden om anders behandeld te worden? Als het inderdaad een moslimtrut is zal de voorkeursbehandeling ook permanent moeten zijn aangezien die soort eigenlijk constant zwanger is.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be