![]() |
Wat als iedereen begint te plunderen tijdens de blackout?
Ik vind dat best een goeie vraag die men daar wist te stellen en er ook wat meer tekst en uitleg wist bij te geven.
Zal de brave burger zich 'terug' bewapenen :? (u weet wel, die wapens die we vroeger in huis hadden leverden we braafjes in enkele jaren gelden op vraag van ... :rofl:) Bron Citaat:
![]() |
Als we black-outs op andere lokaties gaan bekijken, zijn rellen en plunderingen bijna een vaststaand feit.
Niet verbazingwekkend dat er mensen op wijzen. Langs de andere kant, een gewaarschuwd persoon is er 2 waard. Mijn voorzorgen zijn al genomen, en ik ga nog verder. Zolang de rellers geen zwaar kaliber vuurwapen gebruiken, zit ik veilig. |
Ik zou me in uw plaats geen zorgen maken, maddox.
|
Citaat:
|
Dan ga ik pas lachen.
|
Niet iedereen gaat plunderen, goed geaarde mensen doen dit niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarom dat ik goed geaarde mensen schreef. |
Citaat:
|
Alarmsystemen blijven in werking door batterijvoeding. Verder zal het wel meevallen.
Er zijn nog nooit zo veel nood-aggregaten verkocht. En we hebben de politie toch nog ? (sarcastic modus off/) |
Citaat:
We moeten besparen. Pensioenen zijn op, de uitkeringen ook. Bedrijven vluchten weg. De bomma heeft een berg geld onder haar gat maar houden ze kunstmatig in leven in een rusthuis. Eens het licht uitgaat, is dat ook van toepassing op uw alarminstallatie. |
Citaat:
"oeioei dadde, dus de lichten branden niet op de baan" "ja dat is toch onveilig" "voor u nog een broodje smos?" |
Daar ik zelf voor mijn stroom zorg, heb ik geen angst voor de black-outs.
En toen dat hier inbrekers op bezoek kwamen, hebben die zelf de politie en ziekenwagen gebeld. En dat was op klaarlichte dag, terwijl iedereen naar zijn werk of school was. Maar er lopen hier dan ook een paar stille alarmen met scherpe tanden rond. Maar ik verwacht ook geen black-outs, want er liggen te veel panelen op de daken en er staan in de landelijke gemeenten te veel windmolens om die zonder stroom te kunnen zetten. Men zal trouwens grootsteden zonder stroom moeten zetten om rellen te krijgen en om massale inbraken te kunnen plaats hebben. Want in de landelijke gebieden, zullen de mensen gewoon samen hokken bij een houtvuur in deze of gene zijn tuin. In landelijke gebieden waar iedereen iedereen kent en waar de mensen nog met elkaar praten, is het te gevaarlijk om in te breken. Men zal je direct herkennen. Daarnaast hebben deze mensen te ruimte om grote honden te houden, wat dus opnieuw een gevaar oplevert voor inbrekers. De vraag, "Wat als iedereen begint te plunderen tijdens de black-out?" is dus beantwoord. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
En meer heeft een goede verstaander niet nodig. |
Citaat:
Laat ons zeggen dat Sig, noch Sauer op netstroom werkt :-D |
Citaat:
|
De Vlamingen doen niks als hun geld gestolen wordt door de Walen, wat zouden ze zelf aan het plunderen slaan?
|
:cheer: agitatie :cheer:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be