![]() |
Waar is Anciaux ?
De verbieder van islamofobie . De VU er, de SPIRIT man, de SP man ????
Zakken vol en bekje toe ? Of gaat hij nu een voetbalclub voorzien van de juiste subsidies ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Nu we het er toch over hebben, gaat is meedoen aan de volgende wereldbeker voetbal? |
Misschien zit den bleiter in Irak, met een vod rond zijne kop ongelovigen te kelen.
|
Citaat:
Met een islamitisch doekje op zijn kop? |
Citaat:
|
Citaat:
Van veel politici die ik om hulp heb gevraagd was hij wel de enige die zijn nek voor mij heeft uitgestoken. Hij heeft wellicht fouten gemaakt zoals elk mens... goed lezen .... als mens! Een benaming waarmee ik niet veel gerespecteerde grootverdieners die op de loonlijst van de staat staan kan vereren. |
Citaat:
Hij was wel eerlijker dan den Bert . |
Die is zijn geld aan het tellen.
|
Citaat:
|
Bertje zit waar hij wou. Elke maand zijn pree en verder kan iedereen zijn rug op.
Ook zij die waanzinnig genoeg waren om op hem te stemmen. |
Citaat:
Zonder geburen, hij heeft namelijk een gigantische tuin. Ver weg van de multikul en van verloederde vreemdelingenbuurten. Vanachter zijn bureau spelt hij ons dan de les over verdraagzaamheid en samenleven. Wat een uitschot, mensenlief. |
Citaat:
Een Putin "avant la lettre" als het ware! |
Citaat:
![]() |
Citaat:
waarom moet gij nu de laatste week van augustus zo verbrodden? Kieken dat ge zijt ! . |
Ik weet waar huilenbertjen is. Hij is Bettina Geysen aan het beffen en Bettina heeft nog juist alleen een hoofddoekje op, want ze staat op het recht om een hoofddoek te dragen.
|
STIL!!! Laat hem maar: een goede Anciaux is een stille Anciaux.
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 95221 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be