![]() |
Jejoen, zijn vader en hun loslippigheid
Velen zijn, net als ik, bezorgd om wat teruggekeerde Syrië-strijders hier zo al kunnen gaan uitrichten. Overwogen of in een bui van waanzin.
Als je het daar allemaal meegemaakt hebt, ben je geen normaal mens meer ... Nu echter uitgelekt is dat Jejoentje ginder ook al in den bak zat; en dat hij dan zelfs aan de flikken van bij ons en van bij de Amerikanen, is gaan vertellen wat hij daar allemaal zag ...., tot en met tekeningen van plattegronden .. denk ik dat "ze" in Syrië er nog weinig gaan laten terugkeren. Dat is dan een meevaller voor onze veiligheid ... Ik vraag me zelfs af of er geen afrekening gaat volgen naar Jejoentje èn naar zijn vadel. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
En ik dacht dat jejoen daar als ambulancier opgetreden had, nu blijkt dat hij daar in den bak gezeten heeft, mss door het rood licht gereden.
|
Citaat:
Misejie, misejie, misejie, zou Jejoen Van Assche zeggen... |
Citaat:
![]() Vervolgens gaat uw hoofd er uiteraard af |
De politie in Syrië lacht niet met overdreven snelheid.
|
Gisteren was hij op tv. Wat gaat die vader Bontinck in Syrië altijd uitspoken? Blijkbaar was hij daar terug toen ze die journalist een kopje kleiner hebben gemaakt.
Mag die zomaar over en weer? |
Z'n identiteitskaart was hij ook al vergeten...
![]() werd origineel door een nu dode Franse ISIS strijder / posterboy op FB geplaatst samen met wat dreigende taal aan vader Bontinck gericht... http://www.clint.be/actua/liegt-jejo...age-syrie-foto |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet niet hoe het in de Europese media is, maar... Die vader komt hier te pas en te onpas opdagen in de media om op buitenlandse, meestal US zenders een narcistisch "praatje" houden. Te dikwijls naar mijn idee. Langs de andere kant zijn de interviewers meestal erg terughoudend mbt tot die meneer Bontinck en zijn verhalen en zijn "resaercher" expertise.. |
https://www.facebook.com/groups/4355...12255/?fref=nf
Citaat:
|
Eigenlijk is het ergerlijk dat serieuze kranten aan die Bontinck nog aandacht willen besteden. Nog zulk een fantast is Abou Jaja. Die kerel krijgt zelfs regelmatig een column in De Standaard.
|
Wanneer zou er een boek verschijnen?
Oeps, had beter moeten weten. :-) Film en nieuw boek over Jejoen in de maak Citaat:
Wat een aandachtshoeren. |
Citaat:
Dat die kinderen verdomme eens studeren gelijk ieder ander normaal kind! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gold dat ook voor de terugkeer van de Oostfronters ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be