Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Jejoen, zijn vader en hun loslippigheid (https://forum.politics.be/showthread.php?t=206564)

De schoofzak 26 augustus 2014 19:22

Jejoen, zijn vader en hun loslippigheid

Velen zijn, net als ik, bezorgd om wat teruggekeerde Syrië-strijders hier zo al kunnen gaan uitrichten. Overwogen of in een bui van waanzin.
Als je het daar allemaal meegemaakt hebt, ben je geen normaal mens meer ...

Nu echter uitgelekt is dat Jejoentje ginder ook al in den bak zat; en dat hij dan zelfs aan de flikken van bij ons en van bij de Amerikanen, is gaan vertellen wat hij daar allemaal zag ...., tot en met tekeningen van plattegronden ..

denk ik dat "ze" in Syrië er nog weinig gaan laten terugkeren.

Dat is dan een meevaller voor onze veiligheid ...

Ik vraag me zelfs af of er geen afrekening gaat volgen naar Jejoentje èn naar zijn vadel.

.

Rahowa 26 augustus 2014 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7302501)

Ik vraag me zelfs af of er geen afrekening gaat volgen naar Jejoentje èn naar zijn vadel.

.

Als het maar die 2 kalveren zijn is het niet erg.

daiwa 27 augustus 2014 00:19

Citaat:

Velen zijn, net als ik, bezorgd om wat teruggekeerde Syrië-strijders hier zo al kunnen gaan uitrichten. Overwogen of in een bui van waanzin.

Nu echter uitgelekt is dat Jejoentje ginder ook al in den bak zat; en dat hij dan zelfs aan de flikken van bij ons en van bij de Amerikanen, is gaan vertellen wat hij daar allemaal zag ...., tot en met tekeningen van plattegronden ..

.

Zou al een besparing zijn op de proceskosten. :-)

alberto 27 augustus 2014 07:32

En ik dacht dat jejoen daar als ambulancier opgetreden had, nu blijkt dat hij daar in den bak gezeten heeft, mss door het rood licht gereden.

Bartjeuh 27 augustus 2014 07:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alberto (Bericht 7303211)
En ik dacht dat jejoen daar als ambulancier opgetreden had, nu blijkt dat hij daar in den bak gezeten heeft, mss door het rood licht gereden.

Naar daar gegaan, in den bak gevlogen, vrij gelaten en terug naar hier gekeerd.
Misejie, misejie, misejie, zou Jejoen Van Assche zeggen...

hagakure 27 augustus 2014 07:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alberto (Bericht 7303211)

Agent Khalid steekt z'n vinger op tegen hardrijders

Vervolgens gaat uw hoofd er uiteraard af

giserke 27 augustus 2014 08:09

De politie in Syrië lacht niet met overdreven snelheid.

Skobelev 27 augustus 2014 09:31

Gisteren was hij op tv. Wat gaat die vader Bontinck in Syrië altijd uitspoken? Blijkbaar was hij daar terug toen ze die journalist een kopje kleiner hebben gemaakt.
Mag die zomaar over en weer?

hagakure 27 augustus 2014 09:51

Z'n identiteitskaart was hij ook al vergeten...

werd origineel door een nu dode Franse ISIS strijder / posterboy op FB geplaatst samen met wat dreigende taal aan vader Bontinck gericht...

http://www.clint.be/actua/liegt-jejo...age-syrie-foto

Skobelev 27 augustus 2014 10:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegenvoeter (Bericht 7303351)
Deze keer is hij zijn zakmes gaan terughalen.

Zou hij ook graag eens iemand kelen misschien?

Het Oosten 27 augustus 2014 10:31

Citaat:

.

Al die verhalen van Jejoen en zijn vader stinken. Dat zijn zo van die mensen die uit twee ruiven eten.

Jay-P. 27 augustus 2014 13:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 7303422)
Al die verhalen van Jejoen en zijn vader stinken. Dat zijn zo van die mensen die uit twee ruiven eten.

Is inderdaad bizar.
Ik weet niet hoe het in de Europese media is, maar...
Die vader komt hier te pas en te onpas opdagen in de media om op buitenlandse, meestal US zenders een narcistisch "praatje" houden. Te dikwijls naar mijn idee.
Langs de andere kant zijn de interviewers meestal erg terughoudend mbt tot die meneer Bontinck en zijn verhalen en zijn "resaercher" expertise..

F.B. 27 augustus 2014 19:22

https://www.facebook.com/groups/4355...12255/?fref=nf

Citaat:

Eddy Van de Sompel

Bontinck is gedurende 1 jaar mijn naaste medewerker geweest bij de politierechtbank te Antwerpen. Wegens geweldpleging tov een vrouwelijke collega (dochter van een magistraat) is hij daar op staande voet ontslagen met inclusief Paleisverbod.Toen trok hij naar Syrie en hij stuurde me vanuit Aleppo een mail met de vraag om eens met hem mee te rijden op een tank (nu van de rebellen), buitgemaakt op het Syrische leger. Die rebellen waren toch zulke plezante en toffe gasten! En er werd met hen ook gezongen en gedanst. "De club Mediterranée dus?" Ondertussen was hij wél dus hopeloos en bezorgd op zoek naar zijn zoon, Jejoen.Dat ventje (de vader) hangt aaneen van de leugens en we hebben hem als collega allemaal laten vallen. Jejoen naar Cairo om de Islam te bestuderen? Jejoen ontvoerd vanuit Cairo naar Syrie? Jejoen daar een vrouw bepoteld en dan door zijn vriendjes den bak in gedraaid? Samen met de onthoofde Amerikaanse journalist? En verder Jejoen maar verplegen ginder? Jejoen die ondertussen een Islamitische in Holland had zwanger gemaakt van een drieling? Na deze persmededeling door vader Bontinck, werd deze na maanden door hem herroepen als niet juist. Nonsens, van A tot Z. En comedie om ziek van te worden, al die tegenstrijdigheden....., zijn eerste boek bevat naar eigen zeggen en schrijven maar halve waarheden of volkomen onwaarheden; vandaar een tweede boek en dan nog een film op de koop toe. Sorry, dit is een psychopaat waar we medelijden mee moeten hebben.

quercus 27 augustus 2014 19:30

Eigenlijk is het ergerlijk dat serieuze kranten aan die Bontinck nog aandacht willen besteden. Nog zulk een fantast is Abou Jaja. Die kerel krijgt zelfs regelmatig een column in De Standaard.

hamac 27 augustus 2014 20:18

Wanneer zou er een boek verschijnen?

Oeps, had beter moeten weten. :-)

Film en nieuw boek over Jejoen in de maak

Citaat:

Dimitri Bontinck, vader van Syriëstrijder Jejoen, ondertekende gisteren een contract voor een boek en een film over de terugkeer van zijn zoon.

“Bij JC Lattès in Parijs, een van de grootste uitgeverijen in Frankrijk”, aldus Bontinck. “Ik ga het schrijven samen met coauteur Rose Bendavid, een journaliste bij Paris Match. Eerst komt het boek en pas daarna de film. Mijn vorige boek stopte op 8 mei vorig jaar. Die dag is het begin van mijn nieuw boek met het volledige verhaal van de terugkeer van mijn zoon. En ik zal van de gelegenheid gebruikmaken om een aantal zaken uit mijn eerste boek recht te zetten.”

Dimitri Bontinck zegt dat hij een dozijn voorstellen kreeg uit de hele wereld voor boeken en films. “Maar ik heb het beste aanbod gekozen. De problematiek leeft in Frankrijk, want er zijn achthonderd jonge Fransen naar ginder getrokken. En geen enkele ouder is erin geslaagd om zijn of haar zoon terug te halen.”
'Syrië-strijder tegen wil en dank'.
Wat een aandachtshoeren.

Dutch_Strawberry 27 augustus 2014 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hamac (Bericht 7304003)

Wat een aandachtshoeren.

2!

Dat die kinderen verdomme eens studeren gelijk ieder ander normaal kind!

vlaams realist 27 augustus 2014 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hamac (Bericht 7304003)

Wat een aandachtshoeren.

Wedden dat het boek beter gaat verkopen na de moord op Jejoen ?

Het Oosten 27 augustus 2014 22:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 7303956)
Eigenlijk is het ergerlijk dat serieuze kranten aan die Bontinck nog aandacht willen besteden. Nog zulk een fantast is Abou Jaja. Die kerel krijgt zelfs regelmatig een column in De Standaard.

Abu Jaja is een pientere kerel. Zoveel is nu wel duidelijk.

Lukkas 30 augustus 2014 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 7304176)
Abu Jaja is een pientere kerel. Zoveel is nu wel duidelijk.

Neen, onze linksche kerk is superdom.

Henri1 30 augustus 2014 13:44

Citaat:

.

Vertel eens Schoof, in alle eerlijkheid:
Gold dat ook voor de terugkeer van de Oostfronters ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be