![]() |
Soms vraag ik me af...
...waarom sommige mensen zo leeghoofdig zijn.
...waarom sommige mensen oogkleppen aanhebben. ...waarom sommige mensen hun gebrek aan inspiratie ostentatief tentoon spreiden. ...waarom sommige mensen er niet aan denken dat hoogmoed voor de val komt. ...waarom sommige mensen te laf zijn om voor zichzelf te denken en dwepen met totalitarisme. |
Dat zijn stuk voor stuk vragen gedrenkt in sterke drank.
|
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
See what I mean?
Citaat:
|
Citaat:
Blijkbaar kan je dus van beiden een burn-out krijgen. Van harte beterschap gewenst. ;-) |
Wat is de zin van de onzin :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgens de statistieken op dit forum post ik iets minder dan 15 berichten per dag. Dat valt best wel mee. Het vrouwvolk van tegenwoordig komt niet toe met 30 smsjes per dag, en daarbovenop zitten ze nog te Facebooken ook. Politics is een uniek medium. Men kan hier praten over politiek, gevoelens, emoties, geld, pis, kak, kut en paardenvlees. Tegelijkertijd en anoniem. U zal ervan schrikken hoeveel saaier het is op café. Ik wacht alvast tot u van het café terugkomt. |
Citaat:
Omdat als je geen oogkleppen hebt; ze je verwijten dat je ziek of zot zijt =2e Omdat als je eerlijk zijt ; ze je niet interessant vinden ,dus te saai =3e Omdat als je verstand hebt en goed kan zorgen voor je zelf ;je verweten zal worden voor egoïst= 4e op al de forums ter wereld. |
Citaat:
|
Citaat:
Enkele zware bieren drinken met een klein bordje kaas en salami, en ge moogt per man 30 euro uit uw portefeuille trekken. |
Citaat:
On topic: Mensen zijn gewoon idioten, dat is een vaststaand gegeven. |
Citaat:
Het zal wel gaan zeker? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo een eerlijke mensen, dat is niet te schatten. |
Ik loop te denken.
Wat zal ik nu eens schenken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be