![]() |
Dorp vol mooie vrouwen zoekt single mannen
bron
Met zen allen daarheen!!!! :cheer: Kan je u de vraag stellen, wat is mooi :? ![]() p.s. Foto is van 2011 8O |
Gij vangt zeker ? Die teven willen u helemaal onder de knoet. En dat is nu toch het laatste wat wij willen, allez ikke. Ik had het gisteren ookal gelezen op HLN.be
Heel dat dorp word beheerd door vrouwen. We kunnen ze beter een paar duizend dildo's verkopen met een pak batterijen. Goe zot ne vent doe daar wilt naartoe gaan. En ervaring zullen die ook niet hebben. Ik zou er niet van verschieten dat daar nog een hoop maagden tussen zitten. No way in nog geen duizend jaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Islamiet zeker? Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
*Maar wel goesting! Nee , dank u. *Doe iets aan die faalangst. Het is niet mijn faalangst dat mij parten speelt maar wel mijn smetvrees :rofl: :cheer: Alhoewel, die uiterst linkse (heeft niets met Politiek te maken!) aan de boom zegt mij wel iets. |
Had ik dertig jaar vroeger van dit dorp gehoord dan was ik er gaan wonen! :lol:
|
Citaat:
|
Als jullie ze toch niet moet hebben, wil ik ze wel allemaal pakken hoor.
Mijn "hart" is groot genoeg :lol: Euch ah nee, da ga nie gaan, 'k mag niet vertrekken van mijn vrouw :sad: |
zouden ze daar paardenvlees hebben om op te eten?
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Bravo. We boeken vooruitgang. |
Citaat:
|
Citaat:
Je staat er ook zo kloek van, al zeg ik het zelf. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Eigenlijk hoop ik dat u daar toch gaat wonen (al ben ik er niet) en dat ze u eens wat regeltjes aanleren! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het feit dat er via de media een oproep wordt gedaan wijst erop dat er iets niet deugt in dat dorp vol wijven.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be