Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   sollicitatiebrieven met de naam Jejoen Bontinck (https://forum.politics.be/showthread.php?t=206679)

De schoofzak 30 augustus 2014 10:21

sollicitatiebrieven met de naam Jejoen Bontinck

Verstaat ge het, wat zijn advocaat vertelt in De Standaard, of moet ik er een tekening bij maken ?

Citaat:

‘Hij heeft het niet gemakkelijk. Hij
heeft geen diploma en sollicitatiebrieven
met de naam Jejoen Bontinck
leveren niet veel op.
.

Lukkas 30 augustus 2014 10:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7307047)
Verstaat ge het, wat zijn advocaat vertelt in De Standaard, of moet ik er een tekening bij maken ?

.

De kans om hoofdsnijder te worden bij IS heeft hij nu wel verkeken. Misschien kan hij in het kalifaat dopgeld of een leefloontje versieren.

quercus 30 augustus 2014 10:50

Citaat:

Wat wil je? Iemand komt met een sollicitatiebrief waarop Jejoen vermeld staat... :roll:
Mijn eerste reactie zou onmiddellijk zijn: "Oei, we hebben hier te maken met iemand met een spwaakgebwek!"
Vader Bontinck heeft blijkbaar van in zijn jonge tijd een grenzeloze fantasie gehad, ook voor wat betreft de naam van zijn zoon.

Bartjeuh 30 augustus 2014 11:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 7307077)
Mijn eerste reactie zou onmiddellijk zijn: "Oei, we hebben hier te maken met iemand met een spwaakgebwek!"

Je bedoelt wellicht: "Oei, we hebben hiej te maken met iemand met een spjaakgebjek"?

quercus 30 augustus 2014 11:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bartjeuh (Bericht 7307092)
Je bedoelt wellicht: "Oei, we hebben hiej te maken met iemand met een spjaakgebjek"?

:lol: Is inderdaad een betere versie!

Anselmo 30 augustus 2014 11:30

Moeten we nu compassie hebben ?

De schoofzak 30 augustus 2014 11:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo (Bericht 7307114)
Moeten we nu compassie hebben ?

Tuurlijk ! Alsof onze zekerheid in de sociale zekerheid in zo'n goede gezondheid verkeert ...
Compassie dus met ons eigen. Allez, met de medeburgers die het niet voor zichzelf kunnen maken ...

.

maddox 30 augustus 2014 11:57

Men heeft nochtans precedenten. De oostfronters. Welke sociale zekerheid kregen die?

Xenophon 30 augustus 2014 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 7307154)
Men heeft nochtans precedenten. De oostfronters. Welke sociale zekerheid kregen die?

Het Sint-Maartenfonds.

december 30 augustus 2014 12:21

Zou voor een militaire rechtbank moeten verschijnen. Verdomd apeland!

Bhairav 31 augustus 2014 03:47

Amai ze...
Jejoen dit Jejoen dat...
Maak er maar meteen 'n monster van. En dan nog vinden dat hij dat verdient heeft. Echt die boertige plebse ingesteldheid.

maddox 31 augustus 2014 10:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 7307869)
Amai ze...
Jejoen dit Jejoen dat...
Maak er maar meteen 'n monster van. En dan nog vinden dat hij dat verdient heeft. Echt die boertige plebse ingesteldheid.

Even de naam en spelling buiten beschouwing laten. Welke werkgever in België heeft behoefte aan een jongeman met de CV van Jejoen?

Geen diploma, ervaring beperkt -onbewijsbaar- als terroristisch gesponsorde ambulancier in een oorlogszone.

Bartjeuh 31 augustus 2014 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 7308096)
ervaring beperkt -onbewijsbaar- als terroristisch gesponsorde ambulancier in een oorlogszone.

Ik dacht dat hij daar alleen maar in een gevangenis gezeten had? Dus eerder "ervaring beperkt als bajesklant in een oorlogszone", toch?

maddox 31 augustus 2014 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bartjeuh (Bericht 7308109)
Ik dacht dat hij daar alleen maar in een gevangenis gezeten had? Dus eerder "ervaring beperkt als bajesklant in een oorlogszone", toch?

Dat maakt de solicitatie plots een stuk interessanter nietwaar.
Nu zouden werkgevers hun gouden contracten moeten aanbieden.

Maar neen, ze struikelen over een naam met een humoristisch trekje.

Bhairav 31 augustus 2014 14:12

Dan moeten ze hem wel 'n uitkering geven op den duur. Of ge nu NVAer zijt of niet...

Holger Danske 31 augustus 2014 15:14

Citaat:

.

Er zal hier en daar wel een moslimpijper zijn die hem werk wil geven. Of hij kan beginnen als ambtenaar in een stad met een rood bestuur.

Klojo eerste klas 31 augustus 2014 15:22

halal-slagerij ?

Bhairav 31 augustus 2014 15:23

Nee, uitkering.

hamac 31 augustus 2014 15:41

Had papa Bontinck geen contract getekend voor een boek en film?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be