![]() |
Het geloof terug invoeren in de rechtbank , waarom ????????
Citaat:
Het geloof terug invoeren in de rechtbank , waarom ???????? Een rechtbank moet neutraal zijn , en met geloof er bij te betrekken , discrimineer je ALLE niet-gelovige mensen , bijgevolg is .... de rechtbank & rechtspraak , volledig waardeloos !!!! Discriminatie is zelfs een wettelijke overtreding !!!! Een vonnis gebaseerd op geloof (+ incluis eventueel wet): Leg mij eens uit hoe geloof & rechtbank , rechtspraak & eerlijk zijn ?? Citaat:
Inhoudsloos , daar ben ik het mee eens , en de rest = njet !!!! Heiligschennis wat houdt het in ?? Wat niet bestaat , kan daarop heiligschennis gepleegd worden ?? Een vonnis gebaseerd op geloof (+ incluis eventueel wet): Leg mij eens uit hoe geloof & rechtbank , rechtspraak & eerlijk zijn ?? |
Heiligschennis is wat de Kerk al millennia doet Cookiemonster.
Geen geloof terugbrengen, secularisme overal. Het is niet omdat iemand een eremoord pleegt daarom verzachtende straffen of dergelijke moet krijgen. Geloof mij, we mogen zeker nu niet plooien. En Engeland had nooit mogen toegeven aan sharia rechtbanken. De dag ze dat hier doen word ik terrorist :D lol |
![]() Dit is al erg genoeg. (voor de niet-kenners: Dit is de plek van de voorzitter van de 2e kamer in .nl) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() Let vooral op de linker 3 boeken. origineel: (van post 3) pic.twitter.com/Zu6LT6dhii |
Mijn dochter gaat naar een gemeenteschool. Normaal gezien is daar alleen zedenleer. Maar nu zijn daar alle godsdiensten 'verkrijgbaar'.
Ik heb niets tegen godsdienst, integendeel zelfs. Maar vrijheid van godsdienst betekent voor mij ook het recht om vrij te zijn van godsdienst, dwz niet lastig gevallen worden met iemands religieuze overtuiging. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
reactie op post # 1.
Zo'n post als die van nr.10 moet toch welhaast cynisch bedoelt zijn niet? Kan me toch nauwelijks voorstellen dat er mensen zijn die met alle barbaarse voorbeelden die wij momenteel via de media, mbt tot een rechtstaat die gebaseerd is op geloof, voorgeschoteld krijgen iets dergelijks serieus kan menen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
een geloof is ook maar een afspraak tussen mensen om bepaalde morele kwesties te regelen. Die regelingen bestonden meestal al van voor het opschrijven van de verschillende boeken, sommige zelf al van voor dat de mens bestaat. |
Citaat:
|
Citaat:
Of alle sprookjesboeken weg uit de 2e kamer (scheiding kerk en staat), of alle sprookjesboeken er in (en .NL wordt de Efteling in het groot). |
Citaat:
|
Citaat:
Dus kan men ook daaruit citeren. Maar dat heeft nog steeds geen enkele toegevoegde waarde. Citaat:
|
Citaat:
In geen enkele gemeentelijke school is (was) er alleen "zedenleer". |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be