![]() |
EU-gekkenhuis:Uitzinnige eurocraten willen het vermogen van 30 toestellen limiteren
Na de gloeilamp en de stofzuiger willen de uitzinnige eurocraten welke het EU-gekkenhuis beheren ook het vermogen van Uw haardroger, waterkoker, broodrooster en 30 andere elektrische toestellen beperken.
De welvaartstaat in volle glorie, de EU dringt het priveleven binnen. Dit alles natuurlijk om de onbestaande opwarming van Al Gore te bestrijden, in naam van de AGW. http://www.express.co.uk/news/uk/505...RS-and-KETTLES |
Allé vooruit dan moeten onze madammen de volgende decennia hun haren vijf keer langer droogblazen. Wat een besparing !
|
Citaat:
|
Citaat:
En zeg nu eens waarom je precies tegen energie-efficientie bent? Lobbyist voor de energie-industrie misschien? |
Citaat:
Stofzuigers!!!! Prioriteiten!!!! |
Citaat:
Als je nu een stofzuiger hebt van 1000 W en die mag maar 500 W verbruiken in de toekomst dan gaat dat onmiddellijk ten koste van de zuigkracht. Bijgevolg zal je langer moeten stofzuigen. Arbeid is steeds in functie van tijd, dus als je langer moet stofzuigen heb je uiteindelijk nog altijd evenveel energie gebruikt. Met een haardroger idem. Het staat natuurlijk wel mooi op je CV als politieker of ambtenaar dat je zo'n maatregelen aan het publiek hebt opgesolfert. |
Dat ze eens beginnen bij hunzelf ! 2 parlementen in Brussel en Straatsburg, dat moet wat kosten aan elentriek, gas en naft !
|
Citaat:
Het schijnt, maar dat is ook maar schijn dat dat helpt om inflatie te veroorzaken en inflatie zou goed zijn voor ons. Ik weet het niet zeker, maar het schijnt zo te zijn... |
Politici staan dan ook nog lager op de sociale ladder dan moslims.
|
Citaat:
(Dit afgezien v.d. discussie of de EU zich met dergelijke regelneverij moet bezighouden, ik krijg een flashback van de maximale krommingsgraad van EU-komkommers ) |
Citaat:
Hoewel ik 30 toestellen ook de moeite niet vind. Ik zou er direct 300 van maken. |
Citaat:
|
Waarom heb je überhaupt een haardroger nodig ? Ondingen zijn het, haar droogt sowieso snel.
|
Citaat:
|
Citaat:
En waarom een stofzuiger gebruiken? Volgende week is het toch terug vuil... |
Terug naar de jaren 1950/60 en de deur-aan-deur stofzuigerverkopers, die hun materiaal aan 10x de normale prijs konden verkopen. Vind ik misschien toch nog een gemakkelijk bijbaantje.
|
We zouden beter allemaal weer in een grot gaan leven.
Alhoewel ze dan vast gaan morren over het grote aantal houtvuren en de nadelen voor het milieu door de koolmonoxide. |
Citaat:
Auto's ook aan de kant. Met de fiets raak je er ook, en met paard en kar kun je vrachtwagens en treinen uitsparen. Alhoewel al die paarden wel voor een mestoverschot gaan zorgen. |
Citaat:
|
Als ieder nu ieder eens zijn eigen elektriciteit aanmaakt ??
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be