![]() |
Een nieuwe start ....
http://www.surrogatefinder.com/surrogates/21934/
Wat zeggen jullie ervan? :-) Wees aub eerlijk in jullie antwoorden -> Zouden jullie mij selectioneren? En welke wijzigingen zou ik eventueel beter aanbrengen in miijn profiel, thx :lol::lol::lol: (.. want tot nu toe heb ik echter geen succes daar) :-( |
Citaat:
Ook uw motivatie is niet direct aantrekkelijk. Is dit serieus? Ik heb alvast niet de indruk. |
Citaat:
|
te eerlijk?
|
te eerlijk?
|
Citaat:
ik kan daar moeilijk over m'n leeftijd zitten liegen hé slimpie |
Citaat:
|
Natuurlijk niet, dat zou onethisch zijn.
Ik had het over mijn antwoord. Was ik té eerlijk? Het is zo dat een vrouw geboren wordt met al de eicellen die ze ooit zal hebben. Er worden dus geen nieuwe aangemaakt, wel komen er per cyclus 1 of 2, eventueel meerdere tot rijping. Weet je allemaal wel uiteraard. De 'beste' eitjes zijn er op de leeftijd van 35 reeds tussenuit , waar bij de kans op afwijkingen van de foetus aanzienlijk toeneemt. Vandaar. |
Citaat:
als ikzelf nog kindjes wil, zal ik mij dus moeten spoeien :-( oeioeioeioeioeioeioeioei! |
Citaat:
In elk geval, moest het niet lukken, je weet de weg blijkbaar. |
Citaat:
ik heb de middelen niet om via die weg iets te ondernemen ... en ik wil dat niet een kind via een draagmoeder :| ik wil alleen mijn eigen kindjes! of een adoptiekindje! :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Grote muil enzo, veel vuilbekkerij ook. Maar eigenlijk een peperkoeken gastje. Zal waarschijnlijk nog mee wille opdraaien voor de opvoeding ook. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
damn ze hebben mij daar van de site gejakkerd pffff
|
Citaat:
|
Citaat:
Nochtans een flatterend prentje. Lang aan gefotoshopped? ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be