![]() |
Waarom hebben blanke mannen vaak iets met een Aziatische vrouw?
tja, wij zijn sexy met een kleine punani ;-)
|
Aziatische vrouwen een kleine punani?
Zwijg stil. Ik heb er eens eentje gehad waar ge nen oplegger in kon parkeren. Om zeker te zijn dat er niemand inzat riep ik "hallo" in hare punani en ik hoorde een echo. |
Citaat:
|
BemBEm en demper hebben mekaar gevonden zenne.
En we zullen het geweten hebben. IS zo'n aziatische gleuf echt smaller dan een blanke? Nooit geprobeerd, aziatisch. Moet je die beffen met stokjes? |
Citaat:
over de rest no comment 8-) |
Citaat:
Maar kortweg: het is eigenlijk best wel leuker ;) |
Nope , de "punani" van Aziatische vrouwen is even groot als die van een dikkonterige zwartafrikaanse. Maar die pruim staat net zoals de ogen horizontaalgespleten.
Dus, hoe wijder de beentjes, des te strakker het poesje. |
Citaat:
|
Ben blanke man maar aziatisch is niet echt mijn type (hoewel ik ook al erg knappe aziaatjes gezien heb hoor)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik rek het op? en nu?
|
Citaat:
Er rek het dan eens uit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die Aziatische zijn spuuglelijk als ze ouder worden en vooral als ze kinderen hebben gehad.
|
Top Interracial marriages
1-White men/Latin women 766,819 interracial marriages 2-Latin men/White women 656,089 interracial marriages 3-White men/Asian women 380,475 interracial marriages 4-White men/Other race of women 230,207 interracial marriages 5-Other race of men/White women 217,672 6-Black men/White women 208,798 interracial marriages 7-Asian men/White women 123,644 8-White men/Black women 78,778 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be