Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Rotterdam lijkt op Antwerpen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=206834)

bembem 3 september 2014 23:54

Rotterdam lijkt op Antwerpen

Onlangs liep ik hier in Antwerpen langs het water, ik waande me precies in Rotterdam :-):lol: enkel die lange brug ontbreekt :lol:

Vinden jullie ook niet? :-)

cookie monster 4 september 2014 00:03

Ik ben nog maar 2 keer in Rotterdam geweest (jaren 90) :oops:

bembem 4 september 2014 00:12

Rotterdam ik ben er ook slechts enkele keren geweest, maar het is telkens super meegevallen, die stad heeft iets .. veel meer dan Amsterdam zelfs :-)

er zouden wat mij betreft wat coffeeshops in Antwerpen mogen komen, dan is het bijna compleet, er lopen zo toch al veel Hollanders op de Meir enzo :lol:

elsina 4 september 2014 00:23

Ik vind dat Rotterdam eerder trekt op een noord-amerikaanse stad [ a la Toronto, enzovoort] dan op Antwerpen hoor.

Van Antwerpen heeft Rotterdam nu helemaal niets van weg, dan vind ik dat het duitse Frankfurt meer op Rotterdam trekt.

bembem 4 september 2014 00:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Imyourmirror (Bericht 7312767)
dan moet eerst dat watje dewever verdwijnen

:lol:

bembem 4 september 2014 00:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door elsina (Bericht 7312762)
Ik vind dat Rotterdam eerder trekt op een noord-amerikaanse stad [ a la Toronto, enzovoort] dan op Antwerpen hoor.

Van Antwerpen heeft Rotterdam nu helemaal niets van weg, dan vind ik dat het duitse Frankfurt meer op Rotterdam trekt.

mja

Universalia 4 september 2014 08:09

Citaat:

Ik denk dat Rotterdam eerder trekt op een Noord-Afrikaanse 'stad', heel veel kamelen ... 8O

Drukazz 4 september 2014 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Imyourmirror (Bericht 7312767)
dan moet eerst dat watje dewever verdwijnen

ja laten we watje dewever vervangen door stoere macho's van besien, calvo en tobback.

facepalm

Jantje 4 september 2014 09:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7312720)
Onlangs liep ik hier in Antwerpen langs het water, ik waande me precies in Rotterdam :-):lol: enkel die lange brug ontbreekt :lol:

Vinden jullie ook niet? :-)

Of je nu door Antwerpen wandelt of door een andere grootstad, ze lijken allemaal op elkaar.
Maar eens je op de kleine zaken begint te letten, kom je tot de vaststelling dat elke stad en elk dorp zijn eigenheid heeft en enorme verschillen heeft met andere plaatsen.

En Antwerpen heeft geen brug nodig, dat is juist een eigenheid van Antwerpen, je vindt er geen stomme brug.

Wapper 4 september 2014 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door elsina (Bericht 7312762)

Vooral met die haven in Frankfurt! :roll:

Derk de Tweede 4 september 2014 10:39

Bij helder weer kun je vanaf de Euromast zowel Antwerpen als dat rotdorp aan het IJ zien.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be