![]() |
Rotterdam lijkt op Antwerpen
Onlangs liep ik hier in Antwerpen langs het water, ik waande me precies in Rotterdam :-):lol: enkel die lange brug ontbreekt :lol:
Vinden jullie ook niet? :-) |
Ik ben nog maar 2 keer in Rotterdam geweest (jaren 90) :oops:
|
Rotterdam ik ben er ook slechts enkele keren geweest, maar het is telkens super meegevallen, die stad heeft iets .. veel meer dan Amsterdam zelfs :-)
er zouden wat mij betreft wat coffeeshops in Antwerpen mogen komen, dan is het bijna compleet, er lopen zo toch al veel Hollanders op de Meir enzo :lol: |
Ik vind dat Rotterdam eerder trekt op een noord-amerikaanse stad [ a la Toronto, enzovoort] dan op Antwerpen hoor.
Van Antwerpen heeft Rotterdam nu helemaal niets van weg, dan vind ik dat het duitse Frankfurt meer op Rotterdam trekt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
facepalm |
Citaat:
Maar eens je op de kleine zaken begint te letten, kom je tot de vaststelling dat elke stad en elk dorp zijn eigenheid heeft en enorme verschillen heeft met andere plaatsen. En Antwerpen heeft geen brug nodig, dat is juist een eigenheid van Antwerpen, je vindt er geen stomme brug. |
Citaat:
|
Bij helder weer kun je vanaf de Euromast zowel Antwerpen als dat rotdorp aan het IJ zien.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be