Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Prijs NVA: Louis Michel premier & opgave communautaire eisen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=206845)

Eberhard Leclerc 4 september 2014 11:07

Prijs NVA: Louis Michel premier & opgave communautaire eisen

Voor het meegraaien uit de ruif betaalt de NVA (lees: haar aanhang) een zware prijs.

Een Franstalige premier en een moratorium op elke communautaire eis de komende 5 jaar.
Aan de index wordt niet getornd.
Aan de eeuwige werkloosheid evenmin.

Het graaien kan nu beginnen: Wie krijgt welk postje?

Wapper 4 september 2014 11:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 7313047)
Voor het meegraaien uit de ruif betaalt de NVA (lees: haar aanhang) een zware prijs.

Een Franstalige premier en een moratorium op elke communautaire eis de komende 5 jaar.

BDW heeft vannacht weer een briljant partijtje simultaanschaken gespeeld.
Je hebt er niks van gesnapt blijkbaar... geduld...

Vrijheideerst 4 september 2014 11:31

En LOUIS Michel dan nog.

Het trollen en kankeren kan beginnen.

Eduard Khil 4 september 2014 11:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 7313064)
En LOUIS Michel dan nog.

Het trollen en kankeren kan beginnen.

:rofl:

tis erg tis erg

Eerst komt er het een en het ander qua maatregelen naar buiten en zitten ze te trollen en te kankeren dat het een kille n-va regering wordt die iedereen gaat treffen.

Daarna draaien ze weer en blijkt dat n-va helemaal niets te zeggen heeft.

Altijd iets, altijd gezaag en getrol :lol:

HRobin 4 september 2014 11:39

Sommigen kunnen zich inderdaad beter bezig houden met het bekijken van youtube-filmkes :roll:

hollande 4 september 2014 11:42

Citaat:

De kracht van de Verandering volgens de nva.

reservespeler 4 september 2014 11:49

Citaat:

Ik begrijp dat het uw petje te boven gaat.

Eberhard Leclerc 4 september 2014 11:49

Het enige dat verandert is dat anderen een keer mogen graaien.

Toch een verandering dus. We mooeten het toegeven!

*Zou het voormalige nva standpunt over de meervoudige mandaten nog aan de orde komen?. Iemand?

reservespeler 4 september 2014 11:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hollande (Bericht 7313078)
De kracht van de Verandering volgens de nva.

leg uit?

subocaj 4 september 2014 12:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7313069)
:rofl:

tis erg tis erg

Eerst komt er het een en het ander qua maatregelen naar buiten en zitten ze te trollen en te kankeren dat het een kille n-va regering wordt die iedereen gaat treffen.

Daarna draaien ze weer en blijkt dat n-va helemaal niets te zeggen heeft.

Altijd iets, altijd gezaag en getrol :lol:

Leg eens even uit, wat ze te zeggen hebben. Blijkbaar nog evenveel als voorheen. Eigenlijk nog minder, want ze zitten nu bij iedereen in de tang.

En als het een van jullie niet past wat gezegd word, is het standaard antwoord, allemaal gezaag en getrol.

Vooral dan van de ISIS fanaten van N-VA.

sloeber 4 september 2014 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 7313054)
BDW heeft vannacht weer een briljant partijtje simultaanschaken gespeeld.
Je hebt er niks van gesnapt blijkbaar... geduld...

leg uit?

Het enige wat ik heb begrepen is dat cd&v de hoofdvogel heeft afgeschoten(Indien ze zich niet serieus verbranden aan het arco dossier), de liberalen de zwarte piet krijgen en nva buiten schot blijft. Peeters maakt er op het einde van conferentie zelf een dom grapje over. Hij vertelde dat de grootste partij de premier zou moeten leveren en niet de grootste familie.

Dutch_Strawberry 4 september 2014 12:24

Ik zou gewoon eens graag een transparante regering willen die problemen effectief aanpakt i.p.v. zich kinderachtig te gedragen en in het rond te graaien... :-(

subocaj 4 september 2014 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 7313088)
leg uit?

N-VA is totaal veranderd, alle eigen initiatief afgestaan aan de andere partijen.
Ben je nu fier dat alle N-VA-ers op de Waalse MR en de Vlaamse oVLD hebben gestemd?

Eberhard Leclerc 4 september 2014 12:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry (Bericht 7313102)
Ik zou gewoon eens graag een transparante regering willen die problemen effectief aanpakt i.p.v. zich kinderachtig te gedragen en in het rond te graaien... :-(

<>nva-modus<> Denk jij dat je goede capabele mensen vindt, als die niet mogen graaien? <>

"kwaliteit" heeft zijn prijs.

Vrijheideerst 4 september 2014 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 7313116)
<>nva-modus<> Denk jij dat je goede capabele mensen vindt, als die niet mogen graaien? <>

"kwaliteit" heeft zijn prijs.

Audi is duur ja.

vlijmscherp 4 september 2014 13:01

ik zie niet in waarom een Franstalige premier een toegeving zou zijn voor de N-VA?

Eduard Khil 4 september 2014 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 7313128)
ik zie niet in waarom een Franstalige premier een toegeving zou zijn voor de N-VA?

ze moeten weer ergens over kunnen kakken. Ware het Peeters geweest, en bvb Reynders naar Europa dan zou het geweest zijn van " Dit is weer een toegeving van de n-va om een franstalige naar europa te sturen"

of ook "Peeters werd geklopt door Homans en toch laten ze hem premier worden. Wat een toegeving!

Als ze maar kunnen kakken nietwaar :lol:

ondertussen geniet ik met volle teugen van de frustré en verzuurde reacties van de linkse. En het zal nog verbeteren de komende weken :lol: :rofl:

Pandareus 4 september 2014 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7313132)
ze moeten weer ergens over kunnen kakken. Ware het Peeters geweest, en bvb Reynders naar Europa dan zou het geweest zijn van " Dit is weer een toegeving van de n-va om een franstalige naar europa te sturen"

of ook "Peeters werd geklopt door Homans en toch laten ze hem premier worden. Wat een toegeving!

ondertussen geniet ik met volle teugen van de frustré en verzuurde reacties van de linkse. En het zal nog verbeteren de komende weken :lol: :rofl:

Ik vond vooral dat je vorige onderschrift veel mooier was. Nu lijkt het alsof je een deelnemer van de special olympics interviewde.

reservespeler 4 september 2014 13:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 7313087)
Het enige dat verandert is dat anderen een keer mogen graaien.

Toch een verandering dus. We mooeten het toegeven!

*Zou het voormalige nva standpunt over de meervoudige mandaten nog aan de orde komen?. Iemand?

Waar is er sprake van graaien?

Vrijheideerst 4 september 2014 13:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7313132)

Ik ben intussen Pascal Smet aan het uitschijten op facebook, maar dit volg ik ook hoor :rofl:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be