Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Arabische lente (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=220)
-   -   ISIS: McCain verspreekt zich (https://forum.politics.be/showthread.php?t=206846)

zonbron 4 september 2014 11:10

ISIS: McCain verspreekt zich

McCain verspreekt zich blijkbaar tijdens een interview met Greta Van Susteren.

https://www.youtube.com/watch?v=sPSOhICt7qg#t=1
At the 1:00 mark in the short clip with Greta Van Susteran, McCain mentions a meeting the President held with his national security team in which all members reportedly “recommended arming ISIS.”

“Hillary Clinton has described already the meeting in the White House over two years ago… everyone in the national security team recommended arming ISIS and the President, by himself, turned it down,” McCain said.

The comment follows a question from Susteran regarding the arming of the “Free Syrian Army,” making McCain’s statement appear to be a simple Freudian slip. While that may be the case, McCain’s unintended statement regarding ISIS actually remains completely factual.

Despite McCain falsely claiming that the President declined to arm the group, the pairs’ direct involvement in the rise of ISIS, a name simply referring to Al Qaeda in Iraq, is undeniable.

McCain has worked feverishly with the Obama administration for the last several years to arm radical jihadists across the region in an admitted decades-long plan to overthrow the governments of several countries including Iraq, Libya and Syria.

http://www.infowars.com/slip-up-mcca...d-arming-isis/

morte-vivante 5 september 2014 07:29

We weten dat de CIA via Turkije de rebellen bewapent. Maar dat isis, een groep die al sinds 2004 op de terroristenlijst staat actief bewapend wordt, of gewoon die wapens veroverd op andere rebellengroepen is gespeculeer. Ik denk op het tweede, gezien de ontstaansgeschiedenis van is

Nogmaals wordt wel bevestigd dat we ons mogen gelukkig prijzen met Obama, en dat hij voorlopig nog in staat is om de haviken in te tomen

zonbron 7 september 2014 04:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante (Bericht 7314375)
We weten dat de CIA via Turkije de rebellen bewapent. Maar dat isis, een groep die al sinds 2004 op de terroristenlijst staat actief bewapend wordt, of gewoon die wapens veroverd op andere rebellengroepen is gespeculeer. Ik denk op het tweede, gezien de ontstaansgeschiedenis van is

Nogmaals wordt wel bevestigd dat we ons mogen gelukkig prijzen met Obama, en dat hij voorlopig nog in staat is om de haviken in te tomen

Ik begrijp Uw redenering.

Desalniettemin betekent wapens naar de 'rebellen' sturen op een of andere wijze toch het bewapenen van de IS.

Obama zou idd. heel wat voorkomen hebben, maar heden wordt er teveel gelogen. Dus ik weet het heus ook niet hoor.

Waar ik jaren geleden situaties pakweg enkele jaren voordien kon voorzien, kan ik dat heden niet langer. That's the point, het gaat vanaf nu zeer snel en onvoorspelbaar gaan. Dat zit dus niet zo snor.

Desescalatie? No sir! It's on. Een uiterst bedroevende situatie.

Ach, na regen komt zonbron! :-P

edit: en hopelijk opnieuw normale diplomatische betrekkingen tussen de verschillende partijen/elite.

Sukkelaar 8 september 2014 11:57

Wat Obama moet doen is praten met de president van Syrië en even zijn vooroordelen opzij schuiven.

zonbron 8 september 2014 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar (Bericht 7318437)
Wat Obama moet doen is praten met de president van Syrië en even zijn vooroordelen opzij schuiven.

Mag niet. :magniet:

Dixie 8 september 2014 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar (Bericht 7318437)

welk vooroordeel is dat ? Dat die man een massamoordenaar is? 8O

Vrijheideerst 8 september 2014 13:38

De republikeinen zijn nog steeds een zootje.

smiley 9 september 2014 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antisemiet (Bericht 7320157)
ISIS wordt gebruikt door de VS, Saudi-Arabië en Israel om het As van het Verzet uit te schakelen.

En boko dinges in Nigeria en die in somalie, in thailand, tsjetsjenie enz enz enz. ??? Boko dinges en co hebben allemaal dezelfde boekskes gelezen. Dat is het probleem.

Nietzsche 9 september 2014 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antisemiet (Bericht 7320157)
ISIS wordt gebruikt door de VS, Saudi-Arabië en Israel om het As van het Verzet uit te schakelen.

Het is niet voor niks dat er alleen maar bombardementen plaatsen op plaatsen in Koerdistan of die daarvoor van strategisch belang zijn.

Hier zit zeker een kern van waarheid in, ISIS wordt inderdaad gebruikt om verzet zoals Hezbollah (Iran) uit te verzwakken en chaos te creëren in het Midden-Oosten.

Er is immers maar een land in het Midden-Oosten dat stabiliteit mag tonen en dat is Israël.

Sukkelaar 11 september 2014 13:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 7318506)
welk vooroordeel is dat ? Dat die man een massamoordenaar is? 8O

Ik ben pro Israël, ik ben er geweest en heb mijn ogen de kost kunnen geven. Maar de wijze waarop dat land nu huis gehouden heeft in de GAZA strook noem ik ook massamoord. Hoeveel onschuldige mensen werden gedood, hoeveel huizen werden systematisch vernietigd? En ik weet het, het ging om represailles tegen de raketten en voor het vernietigen van tunnels.

Wat hadden ze dan moeten doen? Ik weet het ook niet, maar wat ze gedaan hebben is er over.

Peche 12 september 2014 09:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante (Bericht 7314375)

Efeziërs 5:5-7

circe 12 september 2014 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar (Bericht 7322402)
Ik ben pro Israël, ik ben er geweest en heb mijn ogen de kost kunnen geven. Maar de wijze waarop dat land nu huis gehouden heeft in de GAZA strook noem ik ook massamoord. Hoeveel onschuldige mensen werden gedood, hoeveel huizen werden systematisch vernietigd? En ik weet het, het ging om represailles tegen de raketten en voor het vernietigen van tunnels.

Wat hadden ze dan moeten doen? Ik weet het ook niet, maar wat ze gedaan hebben is er over.

Wie waren nu weer degenen die de kinderen naast de raketafvuurders zetten? Wie heeft er nu weer 180 mensen geëxecuteerd omdat ze wilden evacueren maar niet mochten zodat israel meer burgerslachtoffers zou maken?

Komaan! Trap toch niet in de Hamas propaganda zeker.

Sukkelaar 12 september 2014 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 7318503)
Mag niet. :magniet:

En waarom zou dat niet mogen?

Sukkelaar 12 september 2014 15:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7323343)
Wie waren nu weer degenen die de kinderen naast de raketafvuurders zetten? Wie heeft er nu weer 180 mensen geëxecuteerd omdat ze wilden evacueren maar niet mochten zodat israel meer burgerslachtoffers zou maken?

Komaan! Trap toch niet in de Hamas propaganda zeker.

Ik volg je daarin volledig maar blijf er bij dat de reactie er over was. Vele onschuldige mensen werden gedood en al die doden maakten de plaatselijke bevolking nog fanatieker zodat zelfs bij diegenen die in het begin afzijdig waren hun haat bij het verlies van familieleden steeds maar meer toenam.

zonbron 16 september 2014 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 7313052)
McCain verspreekt zich blijkbaar tijdens een interview met Greta Van Susteren.

https://www.youtube.com/watch?v=sPSOhICt7qg#t=1
At the 1:00 mark in the short clip with Greta Van Susteran, McCain mentions a meeting the President held with his national security team in which all members reportedly “recommended arming ISIS.”

“Hillary Clinton has described already the meeting in the White House over two years ago… everyone in the national security team recommended arming ISIS and the President, by himself, turned it down,” McCain said.

The comment follows a question from Susteran regarding the arming of the “Free Syrian Army,” making McCain’s statement appear to be a simple Freudian slip. While that may be the case, McCain’s unintended statement regarding ISIS actually remains completely factual.

Despite McCain falsely claiming that the President declined to arm the group, the pairs’ direct involvement in the rise of ISIS, a name simply referring to Al Qaeda in Iraq, is undeniable.

McCain has worked feverishly with the Obama administration for the last several years to arm radical jihadists across the region in an admitted decades-long plan to overthrow the governments of several countries including Iraq, Libya and Syria.

http://www.infowars.com/slip-up-mcca...d-arming-isis/

McCain 'verspreekt' zich, deeltje II: de boze McCain 'Brzezinski' sprak met ISIS, Rand Paul deed dat niet. Tevens ontkent hij dat ISIS en het FSA samenwerken... :lol:

http://www.infowars.com/angry-mccain...ng-terrorists/

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be