![]() |
we zijn pas september en sinterklaas (marsepein, pepernoten..) ligt al in de rekken
Bij de Hema (toeval?) :lol: liggen de pepernoten, marsepeinen figuurtjes, speculaas etc. al volop in de rekken :shock:
Ik had dit eerdere jaren al reeds opgemerkt, die tendens van verkoop in het licht van bepaalde festiviteiten almaar vroeger te verschuiven .. maar toch :shock: Met Kerst zullen de paaseieren wel in de rekken liggen zeker :lol: |
Dat stoort alleen maar zwakke figuren.
Ok, ja, zwakke figuren hebben recht op bescherming. Maar ik weet het niet hoor. Mocht de consument het afkeuren, ze zouden er wel mee stoppen. Maarre ... pleit je eigenlijk voor een wettelijk verbod of wat ? . |
een wettelijk verbof waarom niet .. :lol:
ik vind het vooral niet zo leuk omdat ik - en daar geef ik je gelijk, nogal zwak ben, ik kan namelijk niet goed weerstaan aan al dat lekkers, zo zou ik niet willen dat mijn -3kg van afgelopen zomer weer terug op de balans zouden verschijnen :oops::x:x dus ja, verbieden die boel! :d ! :lol::lol: |
Soms verkopen ze dat zelfs de dag na sinterklaas, dat is dus wel 364 dagen te vroeg!
|
Sinterklaas is een racistische rotzak die al de kinderen tandbederf en materialistische drang bezorgt. Ik vind het niet kunnen dat er van deze man figuurtjes in chocolade worden gemaakt. Ik blijf bij de negerinnetettekes uit respect voor Zwarte Piet zijn vrouw en negeer de hele hype!
|
http://chordify.net/chords/sinterkla...fteljim-mathon
Sinterklaas is jarig ,'k Zet 'm op de pot , als't begint te stinken , doe de deur op slot !! Daar komt Zwarte Piet aan met een stuk papier , daar staat op geschreven: "O , wat stinkt het hier" !! |
Geen zorgen BemBem, Sinterklaas en zwarte piet zijn binnen dit en tien jaar van de scene verdwenen.
We leren onze kinderen het echte verhaal en hoe overroepen de heiligheid ervan is. "Sinterklaas weigerde borstvoeding tijdens de vastenmanden als baby" Weg ermee :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
binnen een goede 2 maand is het dan ook Sint-Maarten, de enige echte Sint.
|
Een mens die nog waarde hecht aan onze Sinterklaas en Zwarte Piet traditie, stapt die winkel onder geen beding meer binnen.
Ikzelf ben er nooit geweest en zal er ook nooit ook maar één poot binnenzetten. 'k Ben een mens met principes, ziet u. |
allemaal afschaffen! Gratis bestaat niet: tijd dat we er dat instampen bij de kleinen vanaf hun geboorte.
En vooral, dan nog allemaal religieuze feesten! Brrrrrr! |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
"Die zwart ziet van door de schouw te klimmen, en sinterklaas zo heilig en braaf voorbeeld was dat hij tijdens de vastenmaanden als baby borstvoeding weigerde?" Zoals onze pastoors die nederigheid prediken (ons van kinds af laten wennen aan eenoude grijze sinterklaas) om ons daarna te betasten? OPERATIE KELK!!! Moeste genen hypocriet zijn zoude eerst uw eigen shit opkuisen en dan die van een ander. WESTERSE GELOOFSINSTITUTEN BOUWDEN HET WESTEN OP EN MEER ALS DE HELFT WAREN PEDOFIELEN!!!!!!!!!!!! Tot op vandaag is ons democratisch systeem vol met pedofielen want wij weten nog heel goed waarvoor we CONOROTTE stonden te brullen. Gij alleszins niet, .... ge hebt principes he Dutch? Yeah right :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je wordt een karikatuur van jezelf! Handelen vanuit dwaze vooroordeeltjes:lol: En dan zegt u nog dat hij hypocriet is :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be