![]() |
"Stroomuitval zet levens op spel"
Bron
Detail tekst: Citaat:
En zo zie je maar ... Begrijpt u mij niet verkeerd, kernafval is en blijft een serieus probleem. Er zal naar een 'deftig' alternatief moeten gezocht worden ... Geen veilige oplossing voor eeuwig stralend kernafval ![]() |
Was het niet dat het mensenlevens zou kosten en mensen in hun huizen ingebroken zullen worden, ik zou niet kunnen wachten tot het licht hier uitgaat. En laat het maar dik fout lopen dan.
Het kan hier niet rap genoeg gedaan zijn, dat ze maar heel België zonder stroom zetten. De klootzakken, ze graaien jaren aan oude centrales, verhogen energieprijzen, verkopen hun boeltje aan het buitenland, ze slaan zich mea culpa, en het klotevolk moet maar wat in de donker zitten. Donker moet het zijn, pikdonker, en verdomme koud! |
Ik blijf het herhalen. Windenergie is op dit moment de beste oplossing.
Zo lang de zon 's nachts niet schijnt .... |
Citaat:
|
Kom he zeg, dit wordt onnozeler met de dag.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is een dikke schande dat het hier bij ons zo ver is moeten komen !!
Dikke proficiat voor de oude machtspartijen !! Zelfs in den oorlog bleef de elektriciteit uit de draden komen !!!! Maar om nu te gaan bazuinen dat elektriciteitsuitval doden gaat veroorzaken, is ook overdreven. Allez, pak om de 5 jaar kent iedere streek toch wel eens een pechgeval of een onderhoudsbeurt of een verbeteringswerkje ... . |
Hoe weet iemand die in een lift stapt of de stroom gaat uitvallen of niet?
Al eens 3 uren in zo'n klein liftje gestaan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit is nu één van die stommiteiten die mij er ernstig aan doen twijfelen of ik later wel in dit land wil werken... Waarom de helft van mijn loon inleveren als ze met zulke bullshit afkomen???
|
Citaat:
|
Het voordeel om in een geïndustrializeerde gemeente te wonen: de fabrieken kunnen zich geen stroomuitval permitteren, dus mijn gemeente blijft gevrijwaard.
|
Citaat:
|
Iedereen gaat er zomaar van uit dat dat afschakelplan (gebricoleer van de regering in lopende zaken) ook maar gaat werken. Wie zegt dat bij een piek niet gewoon heel de reutemeteut uitvalt ?
Zou dat plan eens niet moeten getest worden nu de temperaturen nog aangenaam zijn ? ;-) |
Citaat:
Wat met overspanningen en schade aan apparaten. Het zal klachten en claims regenen. |
Citaat:
en is iedere onderbreking voor werken, onderhoud of verbetering niet exact hetzelfde ? Kijk, die stroomonderbrekingen maken van ons een onderontwikkeld land; maar ge moet niet onnozel doen aan de andere kant, om dat aan de kaak te stellen. . |
Citaat:
Als ze verwittigen dat ze over bijv. drie uur die verdeelposten gaan ontkoppelen......dan ga ik dat op mijn werk niet horen, denk ik..... Dilemma, thuisblijven, of niet ? ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be