![]() |
Bericht aan de islamofoben
|
tiens, ik dacht dat er in Zele meer mensen van Turkse afkomst woonden. Mss zijn dat dan niet allemaal moslims?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
. |
1 Bijlage(n)
De SS maakte ook zulke lijstjes voor ze op Jodenjacht gingen.
|
Dan is er nog hoop.
|
Citaat:
|
Ik ben helemaal geen Islamofoob, ik heb eerder een Islamaversie, of hoe dat dan ook noemt
|
Citaat:
U weet waarschijnlijk totaal niet waar Dolfje zijn mosterd haalde: UIT DE KORAN. Daarin staat netjes beschreven hoe joden en christenen hun kleding zo moest zijn dat iedereen op slag kon zien of ze jood dan wel christen waren. Moslims evenzeer. Dat doen die laatste dus nu nog door izch in te pakken, in slaapkleed op straat te lopen en vieze luizige baarden te kweken. Maar de reden daarvoor is: HUN HERKENBAARHEID. En daar had je toch een probleem mee? of enkel indien ze door de SS werden gemaakt? Nooit gehoord van de Bengaalse genocide neem ik aan (daar hebben uw vriendjes eind jaren 70 van vorige eeuw ook zo'n drie miljoen "herkenbare hindoes" afgemaakt... dat heb je vast niet geleerd in hun pc-lesjes). |
Citaat:
Ik heb een probleem met ALLE geweld, niet enkel dat van de nazi's. Ongeacht de huidskleur, afkomst, cultuur en whatever de mens nog allemaal heeft gevonden om zich van elkaar te kunnen onderscheiden. Mijn punt is dat ALLE mensen afhankelijk van de omstandigheden rot en moordzuchtig kunnen zijn: de moslimextremisten, de nazi's, maar ook gij en ik. Als gij en ik van bij de geboorte in oorlogsgebied waren terechtgekomen zouden we niet zitten zeveren op een forum, maar zouden we om ter snelst elkaar kop eraf proberen te schieten... |
Citaat:
Als Dolfke de KORAN als voorbeeld nam om de jodenverdelging uit te voeren, dan heeft dat niks met islamfobie te maken, maar alles met de islamitische jodenhaat. U waarschijnlijk weeral totaal onbekend. Citaat:
al eens gaan horen hoelang een priesteropleiding duurt tegenwoordig? Daar kan je leren hoe je zalvende en roerende do-gooders woorden kan uitspreken alvorens je kop eraf wordt gehakt. |
Citaat:
Cultuur en geloof maken wel degelijk een verschil in de acceptatie van wreedheid en onmenselijkheid tov anders(-denkenden, gelovigen enz...) |
Citaat:
Maar daar kan eindeloos over gediscussieerd worden. De kip of het ei discussie. Waarom is de mens wat hij is? Ik begin er liever niet aan, want het leidt uiteindelijk nergens toe. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be