Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Slachtoffers willen niet als racist overkomen. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=206896)

circe 5 september 2014 18:05

Slachtoffers willen niet als racist overkomen.

Citaat:

Brute mishandeling op video vastgelegd

SPRINGFIELD -
Een vrouw die het niet pikte dat ze werd aangerand, heeft dat met een hoge prijs moeten betalen. Samen met haar vriend werd ze van achteren aangevallen en zwaar mishandeld door de groep aanranders. De brute aanval is op video vastgelegd.

Foto: Telegraaf Media Nederland | Landelijke Media B.V., Amsterdam
Meredith Cole uit het Amerikaanse Springfield was bij haar vriend op bezoek in de Outland Ballroom, waar hij als dj moest optreden. Het gezellige avondje eindigde echter in een drama toen de vrouw weer naar huis wilde gaan.
Buiten de kroeg werd Meredith aangerand door een groep mannen. Dat liet ze uiteraard niet zomaar gebeuren en ze vluchtte terug de bar in. ,,Het was schaamteloos en erg intimiderend wat ze deden. het was heel erg eng", vertelt Meredith aan de nieuwssite KY3.com.
Aanval
Toen ze weer binnen was, vertelde ze het verhaal aan haar vriend Alex. Daarop besloot het stel opnieuw naar buiten te gaan, naar eigen zeggen om een goede beschrijving van de aanranders te kunnen geven aan de politie.
Toen ze buiten liepen, ging het echter helemaal mis. Het stel werd plotseling van achteren aangevallen en in elkaar geslagen. ,,Ze renden op Alex af en sloegen mij ook. Ik heb ook iemand teruggeslagen met mijn schoen", vertelt Meredith over de brute aanval.
De groep bestaat uit allemaal donkere jongens, maar Meredith benadrukt dat er geen racistische motieven aan de mishandeling ten grondslag liggen. ,,Ze deden het omdat ze me hadden aangerand. Het was niet omdat wij blank en zij donker zijn."
Video
Merdith en Alex liepen meerdere wonden en kneuzingen op over hun hele lichaam. De politie heeft nog geen arrestaties kunnen verrichten, maar hoopt aan de hand van de video de daders te kunnen pakken.
http://www.telegraaf.nl/buitenland/2...tgelegd__.html

Natuurlijk! Het slachtoffer weet ex�*ct wat de motieven van de schoelies zijn, en om zeker NIET als gore racist te worden gekenmerkt, weet ze ook dat de bruine en zwarte jongens het zeker niet op blanke slachtoffers hadden gemunt! Het zou er nog bij moeten komen dat ze zoiets zou durven denken nietwaar?

Dutch_Strawberry 5 september 2014 21:54

Het is al ver gekomen dat een blanke zich in elkaar laat slaan, zich laat verkrachten en vernederen, om niet als 'racist' over te komen....

What the fuck is happening to our world???

Nietzsche 5 september 2014 22:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gepensioneerde (Bericht 7315074)
Ik heb geen respect voor zulke slachtoffers.
Schijtlaarzen zijn het.

Uit wat voor grot ben jij nou weer gekropen dan?

Xenophon 5 september 2014 23:03

De slachtoffers kennen hun plaats goed.

december 6 september 2014 09:06

Arm wicht :lol:

Nu ja, ik heb liever dat ze dan zulke mensen aanpakken, dan mensen die nog een soort eergevoel bezitten.

SMI94 6 september 2014 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry (Bericht 7315348)
Het is al ver gekomen dat een blanke zich in elkaar laat slaan, zich laat verkrachten en vernederen, om niet als 'racist' over te komen....

What the fuck is happening to our world???

Misschien moest jij maar een keer leren lezen wat er staat, in plaats van wat je denkt wat er staat.. :roll:

Er staat namelijk niet dat ze zich hebben in elkaar laten slaan omdat ze geen racist wilden genoemd worden, maar dat het feit dat ze in elkaar zijn geslagen géén racistische achtergrond had. Maarja, blijkbaar is begrijpend lezen toch ook zo moeilijk hé...

alice 6 september 2014 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gepensioneerde (Bericht 7315074)
Ik heb geen respect voor zulke slachtoffers.
Schijtlaarzen zijn het.

Uiteraard, mannen die in groep een vrouw aanvallen,en later vrouw met vriend, dat zijn geen schijtlaarzen he? Welnee, slachtoffers zijn dit! :roll:

Nietzsche 6 september 2014 11:45

Wel echt horror trouwens als je vriendin/vrouw voor je ogen klappen krijgt terwijl je zelf nauwelijks tot niets kan doen omdat de tegenpartij nu eenmaal met veel meer is.

december 6 september 2014 11:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7315859)
Wel echt horror trouwens als je vriendin/vrouw voor je ogen klappen krijgt terwijl je zelf nauwelijks tot niets kan doen omdat de tegenpartij nu eenmaal met veel meer is.

Oh ja, je kan het alfamannetje niet uithangen zonder zelf een pak slaag te krijgen. :lol:

Als je zelf zo lomp bent om met een vrouw tussen zo'n publiek te gaan rondwandelen, tja ...

Nietzsche 6 september 2014 11:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door december (Bericht 7315868)
Oh ja, je kan het alfamannetje niet uithangen zonder zelf een pak slaag te krijgen. :lol:

Als je zelf zo lomp bent om met een vrouw tussen zo'n publiek te gaan rondwandelen, tja ...

Ah, blame the victim

december 6 september 2014 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7315869)
Ah, blame the victim

Ja, absoluut. In dit geval mag je dat wel stellen.

Nietzsche 6 september 2014 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door december (Bericht 7315876)
Ja, absoluut. In dit geval mag je dat wel stellen.

Stoer man.

december 6 september 2014 12:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7315883)
Stoer man.

Nee hoor. Als ik bruin mannen zie op minder dan 50m ga ik lopen. Ik word dan ook niet neergestoken. :-)

circe 6 september 2014 12:17

Ik zou er niks van verschieten als de politie het slachtoffer expliciet gevraagd heeft om zulke verklaringen af te leggen... kwestie van geen herhalingen van Ferguson te krijgen.

Rudy 6 september 2014 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7315072)
http://www.telegraaf.nl/buitenland/2...tgelegd__.html

Natuurlijk! Het slachtoffer weet ex�*ct wat de motieven van de schoelies zijn, en om zeker NIET als gore racist te worden gekenmerkt, weet ze ook dat de bruine en zwarte jongens het zeker niet op blanke slachtoffers hadden gemunt! Het zou er nog bij moeten komen dat ze zoiets zou durven denken nietwaar?

Je zou nog gaan denken dat die vrouw (Meredith Cole) het best aangenaam vond.

circe 6 september 2014 12:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 7315899)
Je zou nog gaan denken dat die vrouw (Meredith Cole) het best aangenaam vond.

Rudy, af en toe overtref je jezelf!

Nietzsche 6 september 2014 12:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door december (Bericht 7315897)
Nee hoor. Als ik bruin mannen zie op minder dan 50m ga ik lopen. Ik word dan ook niet neergestoken. :-)

Ze zijn ook niet neergestoken.

december 6 september 2014 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7315905)
Ze zijn ook niet neergestoken.

Misschien waren hun messen nog niet geslepen.

Nietzsche 6 september 2014 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door december (Bericht 7315913)
Misschien waren hun messen nog niet geslepen.

Irrelevant, ze zijn niet neergestoken.

december 6 september 2014 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7315915)
Irrelevant, ze zijn niet neergestoken.

Feit, ik zal mijn stelling voor u refraseren :

Als ik bruin mannen zie op minder dan 50m ga ik lopen. Ik word dan ook niet verkracht.

Ergo : als de 'slachtoffers' zich op tijd hadden omgekeerd in plaats van te denken "oh kijk wat een schattige negertjes hangen daar rond", dan had dit vermeden kunnen worden.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be