![]() |
Slachtoffers willen niet als racist overkomen.
Citaat:
Natuurlijk! Het slachtoffer weet ex�*ct wat de motieven van de schoelies zijn, en om zeker NIET als gore racist te worden gekenmerkt, weet ze ook dat de bruine en zwarte jongens het zeker niet op blanke slachtoffers hadden gemunt! Het zou er nog bij moeten komen dat ze zoiets zou durven denken nietwaar? |
Het is al ver gekomen dat een blanke zich in elkaar laat slaan, zich laat verkrachten en vernederen, om niet als 'racist' over te komen....
What the fuck is happening to our world??? |
Citaat:
|
De slachtoffers kennen hun plaats goed.
|
Arm wicht :lol:
Nu ja, ik heb liever dat ze dan zulke mensen aanpakken, dan mensen die nog een soort eergevoel bezitten. |
Citaat:
Er staat namelijk niet dat ze zich hebben in elkaar laten slaan omdat ze geen racist wilden genoemd worden, maar dat het feit dat ze in elkaar zijn geslagen géén racistische achtergrond had. Maarja, blijkbaar is begrijpend lezen toch ook zo moeilijk hé... |
Citaat:
|
Wel echt horror trouwens als je vriendin/vrouw voor je ogen klappen krijgt terwijl je zelf nauwelijks tot niets kan doen omdat de tegenpartij nu eenmaal met veel meer is.
|
Citaat:
Als je zelf zo lomp bent om met een vrouw tussen zo'n publiek te gaan rondwandelen, tja ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou er niks van verschieten als de politie het slachtoffer expliciet gevraagd heeft om zulke verklaringen af te leggen... kwestie van geen herhalingen van Ferguson te krijgen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik bruin mannen zie op minder dan 50m ga ik lopen. Ik word dan ook niet verkracht. Ergo : als de 'slachtoffers' zich op tijd hadden omgekeerd in plaats van te denken "oh kijk wat een schattige negertjes hangen daar rond", dan had dit vermeden kunnen worden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be