Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Waarom vallen blanke vrouwen NIET op aziatische mannen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=206902)

Drukazz 5 september 2014 22:02

Waarom vallen blanke vrouwen NIET op aziatische mannen?

terwijl blanke mannen net wél veel met aziatische vrouwen gaan

of moet ik het omgekeerd zeggen: aziatische mannen vallen niet op blanke vrouwen?

bembem 5 september 2014 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7315357)
terwijl blanke mannen net wél veel met aziatische vrouwen gaan

of moet ik het omgekeerd zeggen: aziatische mannen vallen niet op blanke vrouwen?

lolz, ik zat eens op een Aziatisch forum vol met gefrustreerde overseas Aziatische mannen (gelen in the US) die maar geen blanke vrouw wisten te versieren, hahahahahahaha! en het antwoord waarom die blanke vrouwen niet zo happig zijn om met Aziatische mannen te gaan is omdat ze geen kleine piemel willen hehehehe, simpel ;-) waarom denk je anders dat zwarte mannen wél in trek zijn bij blanke mina's? niet omdat ze de model minority zijn hé :d

plakker 5 september 2014 22:10

Waarschijnlijk door 't kleine pietje...

bembem 5 september 2014 22:18

en vaak worden Aziatische mannen in het Westen met hun kleinere en smallere uiterlijk als niet viriel genoeg gezien, komt er nog eens bij dat vrouwen liever een grote man hebben, en ja je merkt al vlug dat het niet echt een match is, ook hebben Aziatsiche mannen nogal last van het nerd stereotype wat bij vrouwen over het algemeen een afknapper is ... ze hebben liever een viriele bouwvakker/coca cola light man ... of een stoere zwarte bink ... wie droomt er nu over een schraal geel klein mannetje met een kleine garnaal? :lol::lol::lol:

Drukazz 5 september 2014 22:55

'k Vind het wel jammer voor hun

Guinevere 5 september 2014 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7315380)
en vaak worden Aziatische mannen in het Westen met hun kleinere en smallere uiterlijk als niet viriel genoeg gezien, komt er nog eens bij dat vrouwen liever een grote man hebben, en ja je merkt al vlug dat het niet echt een match is, ook hebben Aziatsiche mannen nogal last van het nerd stereotype wat bij vrouwen over het algemeen een afknapper is ... ze hebben liever een viriele bouwvakker/coca cola light man ... of een stoere zwarte bink ... wie droomt er nu over een schraal geel klein mannetje met een kleine garnaal? :lol::lol::lol:

Ik ken wel enkele flink uit de kluiten gewassen Aziatische mannen van het type bouwvakker die ook niet zo klein zijn.
Maar dat zijn geen Chinezen, Japanners of spleetogen, want die zijn meestal wel kleiner en smaller dan veel blanke vrouwen.
Azië is trouwens een groot werelddeel.

non-conformist 6 september 2014 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7315380)

Ik denk dat het allemaal wel snel keert als die zwarte met zijn kloten in zijn hangmat gaat liggen...

geertvdb 6 september 2014 10:18

Ik ken wel toevallig 2 voorbeelden van een Westerse vrouw die kozen voor een Aziatische man.
De ene toen ze een tijd in Japan werkte, en de andere is zelfs getrouwd met een Koreaan.
En beide vrouwen zitten ver boven het gemiddelde que schoonheid. Ze kunnen elke man krijgen zonder probleem.

Rahowa 10 september 2014 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 7315764)
Ik ken wel toevallig 2 voorbeelden van een Westerse vrouw die kozen voor een Aziatische man.
De ene toen ze een tijd in Japan werkte, en de andere is zelfs getrouwd met een Koreaan.
En beide vrouwen zitten ver boven het gemiddelde que schoonheid. Ze kunnen elke man krijgen zonder probleem.

Geert vdb?Ik heb je herkend Greet vdb,de dikke 60 jarige oude vrijster die nu samenhokt met die lelijke chinees.

DeProf_eet 10 september 2014 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Imyourmirror (Bericht 7315377)
ik ben niet weinig of heel veel maar ik val niet op aziatische vrouwen

Voor mij ook gene choco rond of in de buurt van mijn spel. Ik heb dat ook zo gezegd zo'n 1400 jaar geleden.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be