![]() |
Waarom zijn er ook winden "zonder lawaai"?
Ja waarom eigenlijk? :-o
Is hier een wetenschapper in de chat? :lol: |
Citaat:
Meestal is het een zwavelverbinding die de geur meebrengt. Het geluid heeft dan weer te maken met de kracht die er achter zit en de strakheid van de sluitspier. Een goed uitgewoonde herenliefhebber gaat zelden luide scheten laten. |
Citaat:
het lijkt me inderdaad een plausibele uitleg :lol: |
Citaat:
Daarom stinken scheten (van marginale mensen) zodat die dove kwartels er ook iets aan hebben. |
Niveau, mensen, niveau.
|
Er bestaan ook scheten waarbij er stront mee naar buiten komt, gaat meestsl gepaard met schijtgeluid.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
door vilvoorde op de scooter! ![]() |
Citaat:
Dat heet cherry-picking. |
Citaat:
|
Ik heb ooit eens vegetarisch geprobeerd. Mijn portie soja bonen binnen en geloof mij, de geuren die ge daarna waarneemt, ge houdt ni voor mogelijk dat ze effectief uit uw hol komen. Ze zeggen altijd: uw eigen scheten ruikt ge niet, maar dat was toen toch effe anders.
Nu hoor ik van de veganist op dit forum dat ik het moet combineren met zeewier. Ik steek dat zeewier dus in mijn hol, maar als gij denkt dat het werkt, vergeet het! |
Stinkende winden laten is goed voor (eigen) gezondheid
Bron ![]() En in de meeste gevallen zijn die windjes zonder lawaai diegene die best wel hard stinken. Waarschijnlijk is dat weer een slimme zet van 'Moeder Natuur' dat u zich snel uit de voeten kan maken daarna. :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be