![]() |
Michelle Martin mag naar tweede jaar rechten
Bron
Detail tekst: Citaat:
Wat een slag in het gezicht toch weer voor de slachtoffers, typisch Belgisch. :roll: In bepaalde andere landen had die al gehangen geweest. Problem solved, case closed ... |
Citaat:
|
Proficiat.
|
Zegt wel iets over rechten studeren...
|
Kan ze binnen enkele jaren haar liefje vrijkrijgen.
|
Citaat:
Dat bedoelde u toch niet? Citaat:
Citaat:
p.s. Bij deze verwijs ik met enige graagte naar mijn onderschrift. :? |
Citaat:
Hier zijn de vonnissen "a la tête du cliënt". En juist, iemand die betrokken is bij dergelijke gruweldaden mag voor mijn part in de vergeetput gegooid worden zonder rechten. Barbaars maar eerlijk. We zijn met volk genoeg op deze aarde en de gruwelijke feiten zijn bewezen. Misschien zou er dan terug wat respect en een aangenamere samenleving mogelijk worden. |
Voor de juistheid der dingen:
dat is geen univ dat ze volgt, ze zal geen juriste worden aan die school. Vroeger noemde zulk een opleiding "A1 rechtswetenschappen". Vergelijkbaar met sociaal aksident, optie recht. Nuttig voor griffier, bediende bij advocaat, notaris, gerechtsdeurwaarder, bediende bij verzekeringen ... . |
Citaat:
Op welke basis dan wel ? Let op, ik heb een afkeer voor wat dat mens gedaan heeft, maar ik denk wel dat je een brug te ver gaat beste. |
Dan kan ze vader Dutroux vrijpleiten.
|
Ik nam een kijkje op de site van de school waar Martin (volgens sommige bronnen per briefwisseling) lessen volgt.
http://www.henallux.be/droit Stellen dat Martin rechten studeert is zo ongeveer vergelijkbaar met stellen dat een ambulancier geneeskunde heeft gestudeerd : zeer ruim bekeken is het weliswaar geen klinkklare leugen, maar de stelling dekt de gebruikelijke lading geenszins. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat gespuis heeft kinderen laten verhongeren.
Tuurlijk, dat mag en dat kan allemaal, vanuit juridisch oogpunt. Welke kloefkappers hebben de wetgeving en het beleid gecreëerd dat dit mogelijk maakt? Kunnen die namen eens viraal gaan? Ik heb schijt aan de juridische argumentatie waarom dit juridisch correct is. Ik heb schijt aan de argumentatie over de "fundamenten van onze rechtsstaat" en andere hoogdravende blahblah. Non-argumenten zijn het. Argumenten om het toch maar niet te moeten hebben over waarom dit een probleem is en wat er kan aan gedaan worden. Ja, we leven in een rechtsstaat. En zie wat we ermee aanvangen. Kijk eens wat we ervan bakken, met onze rechtsstaat. Kinderen. Laten verhongeren. Niks gedaan terwijl ze tot aan hun dood mishandeld en verkracht werden. Kinderen. En dat loopt nu rond en gaat studeren. Maar de juristen zijn blij en juichen, want dit bewijst dat we leven in een rechtsstaat en dat het werkt! Hoera! Juicht! Het is allemaal ok, want het speelt zich af in een rechtsstaat. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be