![]() |
Zal Reynders I ,de noodzakelijke hervormingen doorvoeren?
De onderhandelende partijen, spreken steeds over hervormingen,
die noodzakelijk zijn om het land uit het slop te halen en de nodige jobs te creëren. Peeters spreekt over overleg met de sociale partners, als noodzaak om dit doel te realiseren. Kortom, goede voornemens maar nog weinig vooruitzicht op resultaten. Je vraagt je af ,of de onderhandelingen zo lang duren, omdat er niets van terecht komt ,of omdat ze het helemaal niet met elkaar eens zijn. Kortom,naarmate het langer duurt ,zakt het vertrouwen dat er iets goeds uit zal komen. |
Citaat:
Wie kunnen we nog wat uit zijn zakken kloppen en op welke manier, zijn de hoofdpunten. |
Er zal niets veranderen.
Ik heb ze nog altijd niets zien voorstellen dat het land kan vooruit helpen. Zoals de natuurlijke afvloei van ambtenaren waardoor ze met minder meer of gelijk prestaties zouden leveren.( Dan heb ik het niet over het plan om taken van de overheid uit te besteden zoals ze van plan zijn) De rente staat enorm laag en het enige wat ze willen doen is besparen. Men zou nu moet investeren. Ik heb het dan ook over investeren en niet over geld smijten en graaien. |
Citaat:
|
Onder Reynders I, zal vooral "bon, de sfeer ies hoed" zijn."We zuulen zien"
|
Laten we wachten tot de daaropvolgende regering opgericht wordt, voor we oordelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wacht op de volgende centrumlinkse regering.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het wordt nu tijd dat de koning een formateur gaat benoemen om zijn regering te vormen. |
Citaat:
Ik denk dat het eerder een Michel I zal worden dan een Reynders I. |
Citaat:
Het is nog niet gelekt. Eerst een akkoord en dan een formateur, zal waarschijnlijk de beste volgorde zijn. |
Waarom denk je dat het Reynders I wordt?
|
Citaat:
De man met de meeste ervaring, als het gaat om de Belgische politiek , partijen en slangenkuilen. Hij is een vertrouwd persoon voor de Franstaligen Als het gaat om capaciteiten op dit gebied van Michel, kan ik dit niet goed beoordelen. Hij lijkt me een goede minister voor binnenlandse zaken. En Peeters voor buitenlandse zaken. |
Citaat:
|
Citaat:
Man, man toch. Moest het maar waar zijn dat in België telkens de juiste man/vrouw op de juiste plaats verkozen wordt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be