Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Wat heeft Patrick Janssens gedaan in Antwerpen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=206959)

AVV.VVK 7 september 2014 12:52

Wat heeft Patrick Janssens gedaan in Antwerpen?

schulden Verhogen En De Sociale Zekerheid Ten Koste Van Zij Die Wel Werken Is Hier Geen Optie !

Vrijheideerst 7 september 2014 12:56

Ik wacht nu op Petercam.

fonne 7 september 2014 12:57

Zijn nieuwste vlam benoemd tot persoonlijke veiligheidsadviseur.

AVV.VVK 7 september 2014 13:19

haha

graaf de bethune 7 september 2014 13:23

Ge kunt hier met Petrick Jansens lachen zoveel als ge wilt, maar met hem gaat KRC-Genk gouden tijden tegemoet. In 2015 worden ze landskampioen, winnen ze de beker van Belgie en de supercup en in 2016 winnen ze de finale van de Champions League. En als ge dit niet gelooft, tja, dan vertel ik later eens een ander verhaaltje over onze overcompetente sossen hier in dit landje;

AVV.VVK 7 september 2014 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door graaf de bethune (Bericht 7317143)
Ge kunt hier met Petrick Jansens lachen zoveel als ge wilt, maar met hem gaat KRC-Genk gouden tijden tegemoet. In 2015 worden ze landskampioen, winnen ze de beker van Belgie en de supercup en in 2016 winnen ze de finale van de Champions League. En als ge dit niet gelooft, tja, dan vertel ik later eens een ander verhaaltje over onze overcompetente sossen hier in dit landje;

ik heb het natuurlijk wel over wat hij gedaan heeft als burgemeester!

graaf de bethune 7 september 2014 13:37

AVV.VVK, dat weet ik ook wat je bedoelt, maar ik wou gewoon op een cynische wijze mijn misprijzen over deze kerel laten blijken..........

Allesstroomt 7 september 2014 13:49

't Eilandje en park spoor noord en nog enkele ontwikkelingen dat moeten we hem geven, maar dat is ook maar wat Amsterdam ea hem voordeden.En zoals fonne zegt heeft hij een Weytsje gedaan en zijn wederhelft een postje gegeven. Zoiets is not done.

AVV.VVK 7 september 2014 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door graaf de bethune (Bericht 7317164)
AVV.VVK, dat weet ik ook wat je bedoelt, maar ik wou gewoon op een cynische wijze mijn misprijzen over deze kerel laten blijken..........

Ok, excuses.

Maar je weet nooit wat voor een vreemd volk op deze forums zit.

Bovendien is het moeilijk om cynisme puur door letters te herkennen zonder intonatie (dit was geen cynisme voor alle duidelijkheid)

Universalia 7 september 2014 16:00

Reclame voor T-shirts en marcellekes gemaakt?

Continue vreemdelingen uitgenodigd?

Of was hij het die???

Citaat:

Voormalig burgemeester Janssens wilde de ‘vreemdelingentaks' al in 2011 invoeren. De retributie van 250 euro voor de eerste inschrijving van vreemdelingen, zou een deel van de dossierkosten moeten terugbetalen. Het voorstel werd uiteindelijk niet in het college besproken, omdat de SP.A-fractie tegen was.
:roll:

De schoofzak 7 september 2014 16:57

Hij heeft zijn stad vertegenwoordigd in de raad van bestuur van Dexia.
Voor een zeer deftige vergoeding.

Echter ...

.

Xenophon 7 september 2014 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nick patrick (Bericht 7317424)
Hij was nog niet de slechtste.

Noem er me vijf die slechter waren.

lamenielachen 7 september 2014 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AVV.VVK (Bericht 7317103)
schulden Verhogen En De Sociale Zekerheid Ten Koste Van Zij Die Wel Werken Is Hier Geen Optie !

Zijn zakken vullen, juist is het, of het mag?
Ik vraag me zelfs nog altijd af in zijn strijd met het VLB voor het burgemeesterschap destijds en het abnormaal lang onderweg zijn van de betreffende schijfjes van de elektronische stemming wat er echt gebeurd is?
Met de SP weet je maar nooit .......

hamac 7 september 2014 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door graaf de bethune (Bericht 7317143)

Zou hij zich bij elke nederlaag zo uitbundig en emotioneel gaan uiten?

Zucht 7 september 2014 20:53

De sexy poezen kalenders in de omkleedruimtes van RC Genk zullen echter buiten moeten.

Vrijheideerst 8 september 2014 08:34

Nog steeds geen Petercam.

Vette Pois(s)on 8 september 2014 09:52

de climax was toen zijn tanden bijna uit zijn mond vielen terwijl hij rond een of andere topacteur hing.

Vrijheideerst 8 september 2014 13:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 7318280)
de climax was toen zijn tanden bijna uit zijn mond vielen terwijl hij rond een of andere topacteur hing.

Petercam stond hem op te wachten in zijn BMW 760 met hapjes, champagne en de nodige dames.

Thuleander 8 september 2014 14:00

De groene longen van de stad, 96 prachtige lindebomen op de Keyserlei, laten kappen.

http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20111117_007

Zipper 8 september 2014 14:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 7318587)
De groene longen van de stad, 96 prachtige lindebomen op de Keyserlei, laten kappen.

http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20111117_007

heeft Janssens dat in zijn eentje beslist ??

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be