![]() |
Wat heeft Patrick Janssens gedaan in Antwerpen?
schulden Verhogen En De Sociale Zekerheid Ten Koste Van Zij Die Wel Werken Is Hier Geen Optie !
|
Ik wacht nu op Petercam.
|
Zijn nieuwste vlam benoemd tot persoonlijke veiligheidsadviseur.
|
haha
|
Ge kunt hier met Petrick Jansens lachen zoveel als ge wilt, maar met hem gaat KRC-Genk gouden tijden tegemoet. In 2015 worden ze landskampioen, winnen ze de beker van Belgie en de supercup en in 2016 winnen ze de finale van de Champions League. En als ge dit niet gelooft, tja, dan vertel ik later eens een ander verhaaltje over onze overcompetente sossen hier in dit landje;
|
Citaat:
|
AVV.VVK, dat weet ik ook wat je bedoelt, maar ik wou gewoon op een cynische wijze mijn misprijzen over deze kerel laten blijken..........
|
't Eilandje en park spoor noord en nog enkele ontwikkelingen dat moeten we hem geven, maar dat is ook maar wat Amsterdam ea hem voordeden.En zoals fonne zegt heeft hij een Weytsje gedaan en zijn wederhelft een postje gegeven. Zoiets is not done.
|
Citaat:
Maar je weet nooit wat voor een vreemd volk op deze forums zit. Bovendien is het moeilijk om cynisme puur door letters te herkennen zonder intonatie (dit was geen cynisme voor alle duidelijkheid) |
Reclame voor T-shirts en marcellekes gemaakt?
Continue vreemdelingen uitgenodigd? Of was hij het die??? Citaat:
:roll: |
Hij heeft zijn stad vertegenwoordigd in de raad van bestuur van Dexia.
Voor een zeer deftige vergoeding. Echter ... . |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vraag me zelfs nog altijd af in zijn strijd met het VLB voor het burgemeesterschap destijds en het abnormaal lang onderweg zijn van de betreffende schijfjes van de elektronische stemming wat er echt gebeurd is? Met de SP weet je maar nooit ....... |
Citaat:
|
De sexy poezen kalenders in de omkleedruimtes van RC Genk zullen echter buiten moeten.
|
Nog steeds geen Petercam.
|
de climax was toen zijn tanden bijna uit zijn mond vielen terwijl hij rond een of andere topacteur hing.
|
Citaat:
|
De groene longen van de stad, 96 prachtige lindebomen op de Keyserlei, laten kappen.
http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20111117_007 |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be