Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Trotse Franse jongeren protesteren tegen vreemdelingeninvasie (https://forum.politics.be/showthread.php?t=206991)

Thuleander 8 september 2014 00:14

Trotse Franse jongeren protesteren tegen vreemdelingeninvasie

Ongeveer 150 (politiecijfers) Franse jongeren die bekommerd zijn om de toekomst van hun land en hun cultuur en dus door het establishment 'extremisten' worden genoemd, hebben in Calais gedemonstreerd tegen de vreemdelingeninvasie van Europa.
De extreemlinkse tegenbetoging kreeg amper 60 man op de been.

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...n-Calais.dhtml

Nietzsche 8 september 2014 00:17

Dapper, de kans dat je een baksteen op je hoofd krijgt van een immigrant of extreem-links figuur is namelijk erg realistisch.

Thuleander 8 september 2014 00:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7318013)
Dapper

2

Nietzsche 8 september 2014 00:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 7318014)
2

Waarom quote je alleen dat?

Thuleander 8 september 2014 00:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7318015)
Waarom quote je alleen dat?

Omdat dat het meest van toepassing is.

Nietzsche 8 september 2014 00:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 7318019)
Omdat dat het meest van toepassing is.

Ahja? heb jij wel eens goed gekeken naar de beelden van de rellen in Parijs?

Allesstroomt 8 september 2014 06:58

Op de meir liepen tienduiizenden mensen, alle kleurtjes door elkaar. Antwerpen houdt vanaf nu elke eerste zondag van de maand een vredesbetoging. Antwerpen is open !

babel 8 september 2014 07:49

150 man met een tegenbetoging van 60 man? Wat een non-event.

de vuile muilekoek 8 september 2014 08:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Allesstroomt (Bericht 7318149)
Op de meir liepen tienduiizenden mensen, alle kleurtjes door elkaar. Antwerpen houdt vanaf nu elke eerste zondag van de maand een vredesbetoging. Antwerpen is open !

Jah wat kunnen ze nog verder doen met die soep..... de soep is nu toch gemaakt dus ,

Dade 8 september 2014 13:21

Onlangs nog eens door de carnotstraat gereden, je kan er de vlamingen op 1 hand tellen, bijna allemaal import, de vlaming heeft al lang zijn conclusies genomen en is in de dorpen iets buiten antwerpen gaan wonen, daar wordt elke woning die tegen de grond gaat vervangen door een appartement. De stadsvlucht in de praktijk, en dan maar klagen dat ze geen belasting kunnen ophalen in het stad, de paar gekken die er nog wonen omdat ze niet anders kunnen worden er leeg gemolken.

circe 8 september 2014 13:47

Citaat:

alle kleurtjes is best wel te doen.

Al die ingepakten daarentegen, die middels hun kledij hun uiting geven aan: "KIJK MIJ, ik ben moslima, dus mij mag je niet lastigvallen, verkracht maar die ontblote niet ingepakte ongelovige honden".... dat is een constante belediging voor mij die zich niet als een ingepakt lustobject wil voordoen. (vers 33.59)

Ik kreeg trouwens een stijve arm van steeds maar aan te duiden middels het slaan van een kruisteken dat ik inheems was (dus zonder hoofddoek) en deel uitmaak van de judeo-christelijke maatschappij. De hoofddoeken kijken dan altijd boos naar mij.... wat zouden ze daar nu op tegen hebben denk ik dan.

Verder liepen er in paar in onvervalste 1900stijl, met rok en vestje in turquoise (én zeer nauw aansluitend, mèt bijpassende "kijk naar mijn innerlijk" doek). altijd wel leuk voor voetfetisjisten echter: de blote tenen kunnen totaal geen kwaad.

de vuile muilekoek 9 september 2014 06:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 7318010)
Ongeveer 150 (politiecijfers) Franse jongeren die bekommerd zijn om de toekomst van hun land en hun cultuur en dus door het establishment 'extremisten' worden genoemd, hebben in Calais gedemonstreerd tegen de vreemdelingeninvasie van Europa.
De extreemlinkse tegenbetoging kreeg amper 60 man op de been.

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...n-Calais.dhtml

Moet dat niet extreemrechts zijn inde plaats? :?:?

babel 9 september 2014 06:55

"extreemlinkse TEGENbetoging".

de vuile muilekoek 9 september 2014 07:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door babel (Bericht 7319409)
"extreemlinkse TEGENbetoging".

had ik te laat gezien ... was al weg ;-)

Vanguard 11 september 2014 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7318013)
Dapper, de kans dat je een baksteen op je hoofd krijgt van een immigrant of extreem-links figuur is namelijk erg realistisch.

:lol: inderdaad.

Skobelev 12 september 2014 06:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 7318219)
Jah wat kunnen ze nog verder doen met die soep..... de soep is nu toch gemaakt dus ,

Zuur laten worden? als ze dat al niet is...

Nota Bene 15 september 2014 12:25

Citaat:

Open als de benen van een hoer. Babel overal!

babel 15 september 2014 12:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nota Bene (Bericht 7326578)
Open als de benen van een hoer. Babel overal!

:D

Universalia 15 september 2014 15:28

Antwerpen is gewoon verloren ...

De autochtone bevolking cocooned in de meeste gevallen, blijven binnen, komen niet meer buiten. De straten worden ware getto's, bendevorming en ga zomaar voort ...

Spijtig dat ik niet aan de kust zit, ik had tot in Calais gereden om ze te helpen die dappere jongeren!!

Eindelijk zijn er toch jonge mensen die het snappen dat het zo niet voort kan.

p.s. Ik denk dat er andere groepen zijn waar het woordje extremist beter zou bij passen niet :?

Pandareus 15 september 2014 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7326734)
Antwerpen is gewoon verloren ...

De autochtone bevolking cocooned in de meeste gevallen, blijven binnen, komen niet meer buiten. De straten worden ware getto's, bendevorming en ga zomaar voort ...

Spijtig dat ik niet aan de kust zit, ik had tot in Calais gereden om ze te helpen die dappere jongeren!!

Eindelijk zijn er toch jonge mensen die het snappen dat het zo niet voort kan.

p.s. Ik denk dat er andere groepen zijn waar het woordje extremist beter zou bij passen niet :?

flauwe uitvlucht...
Stoere praat, maar als het erop aankomt om een paar kilometer te rijden stopt de motivatie.
Ga met zulke soldaten naar den oorlog... ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be