![]() |
mijn zus is zalig
ze belde me een uurtje geleden op, na 3 jaar relatie met haar vriend is het voorbij
ze was heel verdrietig aan de telefoon, logisch uiteraard. Maar we hebben goed gepraat en op het einde zelfs gelachen Mijn zus is zalig, ik wens iedereen zo'n zus toe. We hebben veel aan elkaar. Zij betekent erg veel voor mij |
Citaat:
Of was zijn VISA-kaart geblokkeerd? Citaat:
Enfin, er is gelachen: eindgoed algoed. Citaat:
Ge moogt ze houden. Haar vent dumpen, eerst schreien, dan lachen,... Zo een wispelturig schizofreen stuk hoef ik niet. Mijn leven is al gecompliqueerd genoeg. Citaat:
Nog veel succ6 met uw zus. Wens haar sjans bij het zoeken van een volgende onnozelaar, want 't zal nodig zijn. |
Citaat:
Uw pillen Staaf, uw pillen! Snel! |
Citaat:
Citaat:
Er is gelachen, maar dat betekent niet dat ze opeens gelukkig is. Ze zal er nog een behoorlijk tijdje van afzien denk ik. Citaat:
PS ik heb nergens gezegd dat zij degene is die hem gedumpt heeft. Dat kan ook andersom zijn. Of in onderling overleg. Wegens privacy redenen zeg ik dit liever niet. Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat deze laatste beter is om enkel agressie te onderdrukken zonder mij slaperig te maken. |
Citaat:
En mijn alcoholgebruik zal er ook geen goed aan doen. |
Citaat:
er moet minstens eens aan oren en poten en uiers gevoeld worden alvorens een prijs toe te kennen. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Nie goe zekers? Voor een of ander bleitwijf betalen we niet. Als ze een goeie beurt wil, dan moet zij maar afschuiven (en aanschuiven) En zien dat ze proper staat. Geen geintjes. Geen smerige stoofvleespot. |
Citaat:
Dan ben je goed zat denk ik. :rofl: |
Citaat:
Wegens privacy redenen ga ik echter geen foto posten. |
De titel is ook een lokkertje om Demper op verkeerde gedachten te brengen hé. :-)
|
Citaat:
|
Citaat:
:| |
Citaat:
![]() |
Citaat:
![]() |
Citaat:
![]() |
Ze is vanavond langs geweest
Ik heb ze proberen troosten, ik denk dat dat gelukt is |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be