![]() |
Gemeenteraadslid betrapt op gluren in zwembad (Geel)
Toch vreemd dat dit akkefietje niet met dezelfde egard op dit forum behandeld wordt. Zou het kleurtje van de partijkaart hier voor iets tussen zitten ?
Raadslid Groen betrapt op gluren in zwembad Citaat:
|
Citaat:
Vergelijk dat met de N-VA. Ze graven zelfs 70 jaar terug om hen in een kwaad daglicht te stellen. :-) |
eentje van groen... waarschijnlijk wou hij zien of ze zich wel op ecologisch verantwoorde manier afdroogde, met een van biologisch katoen gemaakte handdoek.
Of wou hij haar belasten op het meegenomen water uit het zwembad? |
Hij was zich ecologisch aan het opwarmen.
|
Of controleren op illegale boskap. Een landingsstrip in een woud is not done. Zelfs geen Braziliaanse.
|
Citaat:
|
Toch best mee opletten met dat gluurdertje spelen ...
![]() Een iets ouder bericht leerde dat :rofl: Genkenaar krijgt celstraf voor gluren naar vrouwen in zwembad |
Citaat:
Zulke types gooit men best buiten. De betrokkene nam blijkbaar al zelf ontslag. Dat maakt het voor de burgemeester gemakkelijker. En laat nu het parket maar zijn werk doen om die gluurder aan te pakken. |
weer een bewijs dat linkse mensen verderfelijk zijn.
|
Een Groene gluurder uit Geel? Die dame was van de blauwe stempel zeker?
|
Circe, da's een goeie voor Sus en Wis "De Groene Gluurder" :-P
|
Citaat:
Of een SP.Aer, dan had je zelfs niet in dit topic geweest. Hypocrisie ten top, alweer, Petercam. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dit geen politiek feit.
Wel een interne aangelegenheid van de partij. En op crimineel vlak wellicht het minst erge in de reeks van seksuele misdrijven (tenzij het onderzoek zou uitwijzen dat het de bedoeling was om het filmmateriaal op het internet te plaatsen). (en, geachte politieke tegenstrever, kom nu aub niet af met gezaag dat jij in mijn plaats dan maar besluit dat ik vind dat dit niet onderzocht zou moeten worden. Ook minder erge vormen van criminaliteit moeten onderzocht worden ... bla bla ...) Edit: wat zelfs niet betekent dat we er niet mee zouden mogen lachen tussen pot en pint. . |
Haalt Groen nu al stemmen in Geel?
De Kempen zijn niet meer wat ze geweest zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is gewoon een feit dat we u nooit horen bij kritiek op die partij, en ik ben er zeker van dat mocht het een NVAer had geweest, je zeker iets had gepost in de trant van wat Xeno hierboven postte. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be