![]() |
woordenboekspel
Neem de woordenboek bij de hand en zoek het eerst volgende woord na het laatste bericht.
3 regels : - Geen afkortingen - Niet na je eigen bericht antwoorden - Enkel je woord noteren, niets anders! Dit moet een zo saai mogelijk topic worden!!! ik begin na zelf voor één keer en de laatste keer op heel dit topic regel 3 over het hoofd te hebben gezien... ik beging met : AACHT |
Stronttopic
|
Stronttopic komt niet voor in mijn woordenboek :cry:
|
Stronttopic
|
Citaat:
Citaat:
|
Type hieronder het woord waarvan u de betekenis wilt weten:
AACHT aacht staat helaas niet in onze database. Probeert u het eens op encyclo, woorden.org of google? Woorden zoeken - Woorden A-Z © SWC. Woorden-Boek.nl zoekt in 104.342 woorde ------ Het woordenboek - Synoniemen Voer een omschrijving in om in het woordenboek op te zoeken. aacht Niet gevonden Synoniem toevoegen » Vraag het aan andere puzzelaars » Hulp bij het zoeken » Zoek het op in de Van Dale » Tip! Zoek op woordpatroon » Aangepast zoeken ------ Zoekresultaten voor 'aacht' Uw vraag naar "aacht" leverde de volgende resultaten op: attaché (de ~ (m.), ~s) adviseur van een minister, ministerieel afgevaardigde, cabinetsmedewerker Een speciale attaché van de minister van Binnenlandse Zaken zakte af naar Haacht om er een inwoner in te schrijven. ----- Google: aacht Tapijt collectie Aacht Flooring De prachtige tapijt collectie van Aachtflooring komt tot stand door samenwerking met diverse fabrikanten. Aachtflooring is zo altijd up-to-date met de nieuwste collecties en trendy tapijten. Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen. |
Ik snap het niet. Moeten we nu gewoon het woord schrijven dat in het woordenboek volgt op Aacht? Wat voor zin heeft dat :?
|
mag het woordenboek ook worden gebruikt ? :twisted:
(skuzie, 'k kon 't echt niet laten......:oops: ) |
Citaat:
dit moet het saaiste topic ooit worden:-o |
Gelukt!
Kunnen we nu verder met ons leven? |
Citaat:
|
Neegen (dat woord staat toch achter aacht in 't cijferboek :lol: )
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be