![]() |
Grootste aantal asielaanvragen uit Syrië sinds begin van conflict
Bron
Detail tekst: Citaat:
Best wel slim gezien van diegenen die Syrië overhoop zetten, zij zijn er vanaf en wij zitten ermee of zie ik dat weer totaal verkeerd? 8O De andere artikels op datzelfde krantenblad zijn ook het nalezen 'waard' ... Citaat:
Citaat:
Citaat:
Gooi de grenzen uiteindelijk eens dicht a.u.b. daar ons land reeds |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Stel ik mij de vraag: Moeten wij daar uiteindelijk allemaal voor opdraaien? :? |
Laat die sukkeltjes maar allemaal naar hier komen. Of het tekort nu 17 miljard is of 1700 miljard, dat zal onze vertegenwoordigers halal-worst wezen.
Met een paar jaar langer werken lossen we dat wel op. :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
Of moet je dat onderverdelen in de categorie: mensenhandel 8O Op de lange duur gaat men 'ons' de schuld nog geven dat het daar 'oorlog' is. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze zijn hier om voor onze pensioentjes te zorgen.
|
De wet v h geld, want een multimiljardair uit Syrie zouden jullie met open armen ontvangen. Likken nr boven en stampen nr beneden. Stelletje slijmballen.
Die arme Syrische vluchtelingen hebben wel gn trots... Liever dood dan nr zon verderfelijk Satanoord te komen, het Westen.. LOL. |
Citaat:
wat zijn volksgenoten weer eens hebben vernield!, En daar mag dan wel wat Westerse en andere steun voor komen, dat wel! Maar niet naar hier sukkelen en met geen stokken meer buiten te krijgen wanneer het gevaar ginder is geweken! We zijn zo al een tijdje bezig met wat hypocriete onverantwoordelijken "multicul" noemen! En "multicul" is de vernietiging van onze landen binnen afzienbare tijd. Nu opvangen en straks weer buiten aub! Het is al genoeg naar de bliksem. |
Dat komt allemaal maar naar hier en binnen enkele jaren zit het er hier bovenarms op.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar euh... Oeps. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kan men geen asiel aanvragen vanuit Syrië; moet men daarvoor eerst in ons land zijn?
|
Citaat:
Mag ik zo vrij zijn te vragen wat er op de B kant staat :? |
Citaat:
Maar moeten die met zijn allen absoluut naar West Europa? Dat is een reis van pakweg 3500km. Is er echt niks dichterbij waar het ook veilig is? Egypte: 1000km, Turkije: enkele 100en km. Of die rijke golfstaten misschien? Die weten stuk voor stuk met hun oliedollars geen blijf, maar van die kant daar hoor je NIKS. Zeer vreemd vind ik... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be