![]() |
Weer een voorbeeld hoe justitie moedwillig de uitgang zoekt
Omkoping, witwassen, corruptie in het voetbal we hebben het allemaal al gehad.
Maar nu wordt weer eens getoond hoe justitie actief procedurefouten opzoekt om de hele handel te kunnen seponeren. Met opzet het onderzoek rekken, totdat de redelijke termijn overschreden wordt en de rechtbank heel het zaakje van tafel zal vegen. http://www.nieuwsblad.be/sportwereld...1787708&adh_i= |
De volgende bevoegde minister zou gerust 'minister van procedure' mogen heten ...
. |
Wie gelooft er nog dat de schuldige wordt " gestraft"?
In. België worden de bandieten in de watten gelegd en worden de profiteurs gekoesterd. |
Citaat:
Ik zal eens iets vertellen, zie. Ik volg sinds kort theoretische rijlessen om een getuigschrift te krijgen zodat ik mijn theoretisch examen terug kan gaan afleggen (heb het twee keer niet gehaald, en dan moet je verplicht lessen volgen...125 euro voor niks, dus). Op een gegeven moment raakten we in de klas in een discussie verwikkeld, waarbij de leerkracht letterlijk toegaf dat je 'geluk moet hebben met rechters, omdat die subjectief kunnen zijn'... Ik merkte op dat een rechter toch altijd objectief hoort te zijn. Maar ja, ik zal wel jong en naiëf zijn, zeker? In ieder geval is mijn vertrouwen in ons rechtssysteem al lang gekelderd. |
Dankzij onze goede justitie maakt Brussel een goede kans om het volgende EK te organiseren !
|
Het ge-recht is zo krom als een Russische sikkel.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be