![]() |
Nederland schrapt "knecht", "zwart" en "roe" in Sinterklaasliedjes
|
de politiek correcte waanzin. Waarom maken ze gewoon elke blanke niet af en laten het land aan de inwijkelingen?
|
Citaat:
Waarom moet het zo langzaam een geleidelijk gaan? Pussies. |
Citaat:
Citaat:
|
Onze grootouders hebben gevochten voor onze vrijheid en dit soort van “Born again nazi’s” maakt alles kapot.
|
Een mens zou er op den duur nog fier op zijn dat hij een racist is.
|
Binnenkort zal het woord "piet" ook wel verboden worden zeker?
|
Kan mij iemand mij een keer in simpele bewoordingen uitleggen waarom ik zou moeten wakker liggen van sinterklaasliedjes? En van het feit dat ze daar in Holland wat aan die tekst gaan prutsen?
Het interesseert mij werkelijk geen hol hoor, net zoals 99,9% van de andere Belgen of Vlamingen. |
Niemand hoeft wakker te liggen van Sinterklaasliedjes.
Waar het om gaat is dat we steeds verder afglijden naar een soort van totalitaire heilstaat, waar je constant op je tellen moet passen of je niks verkeerd heb gedaan of gezegd. Op basis van de tendens die nu ingezet is in Nederland heeft Wilders straks wel een heel sterk precedent om aan de slag te gaan. |
Misschien moet de tekst van de koran ook een beetje aangepast worden in Nederland. En die van de bijbel. Want wat in die boeken staat gaat wel een beetje verder dan geknecht en geroe. En als we dan toch bezig zijn kunnen we knippen in nogal wat films, boeken, liedjes, ... , misschien moeten we blanke wc potten ook maar verbieden en ze een neutrale kleur geven. Ik voel me beledigd telkens iemands stront tegen het blanke email spletterd. Vanaf nu spreek ik elke zwarte in Nederland aan met zwarte piet. Zo heten ze daar toch allemaal blijkbaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe noemt men in NL de "knechten" in wielerploegen tegenwoordig ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be