![]() |
Welke forumer exposeren ze hier?
|
Citaat:
Maar jij staat blijkbaar te popelen.:oops: A heb je al gezegd, en B is? |
weet ik niet...
|
"Mijn kamp" ??
zijn Duits is toch niet wat het hoort te zijn, de rest ook niet maar soit, het is maar versiering. |
Ik heb daar duidelijk SS zien staan, dat zijn de initialen van SuperStaaf! 8O
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Luister maar goed naar het interview: die man is wel fan van Hitler maar hij distanciëerde zich van diens beleid na de jaren dertig... :mrgreen::mrgreen::mrgreen: |
Staaf, bedoel je nu dat jij je niet distantieert van Hitler en de jaren 30? :mrgreen:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Maar als ik er eens goed over nadenk, dan distanciëer ik me toch enigszins van Hitlers beleid na de jaren 30... :mrgreen: |
En wat is mijn situatie dan? 8O
|
Zou dit hier hetzelfde huis zijn ?.
![]() Blijkbaar niet: http://www.demorgen.be/dm/nl/994/opm...zensites.dhtml |
Citaat:
|
De kristallnacht vondt plaats voor 1939, de concentratiekampen voor politieke tegenstanders ook, idem dito voor het vermoorden zonder enige vorm van proces van de SA leiding. Het ontzettend vervelende slecht geschrven boek "Mein Kampf" waarvan de
mlens een nederlandse vertaling liggen heeft dateert ook al van voor 1939 de jodenvervolging en de drang om het "arische volk" over een groot deel van de wereld te doen heersen staat daar uitvoering beschreven (om een omelet te maken moet men eieren breken). Zich distanciëren van Hitler "na 1939" is in feite alleen maar spijt hebben van de dommigheden waardoor hij zijn oorlog verloren heeft & niet van de begane wreedheden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat schuilt heel wat waarheid in. Al die spijtbetuigers van de huidige sorry-cultuur, hebben spijt met bakken, maar je moet un spijtbetuiging aanvullen: 'dat ze betrapt zijn' |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be