![]() |
Fonck zet Vlaanderen in het donker
Citaat:
Het is toch niet meer dan normaal? Wat is er in Wallonië eigenlijk nog te vinden van economische activiteit? Dat telt allemaal niet mee blijkbaar? Achterlijk land! |
Hallo Brabandèr, BHeelNederlandWarrior?
|
Een illustratie van het tweelandenland België. Zou er ooit iemand al eens berekend hebben wat dergelijke mentaliteit de Belgen al aan weggesmeten geld heeft gekost? Ik kan de verloren projecten niet meer bijhouden die er enkel gekomen zijn omdat die van de overkant immers ook iets kregen. Dit werkt wanbeleid in de hand.
En nog zijn er zoveel die hun persoonlijke emoties niet kunnen opzij schuiven om dat in te zien. |
Enige nuance is hier op zijn plaats.
Citaat:
Indien dit klopt is de titel in HLN: Citaat:
. |
Citaat:
|
Het is te hopen dat de stroom een paar keer uitvalt deze winter.
Kan ik eindelijk eens sterren kijken zonder lichtvervuiling. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alles, maar dan ook a l l e s in dit tweeland is communautair.
De ambtenarij maakt een plan op volgens economische behoeften, inbegrepen dat sommige industrieën best blijven draaien ... omdat zij elektriciteit kunnen opleveren aan het net ... maar neen. Er moeten cabientjes geteld worden in Walenland en in Vlaanderenland ... . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is er dus een nieuwe federale regering ??? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik herhaal mijn vraag: er is toch nog geen nieuwe federale regering ? Hoe kan Fonck de "nieuwe" staatssecretaris zijn ??? |
Citaat:
Wat mevrouw Fonck wil doen is om de gewestgrensoverschrijdende technische zones enkel langs Waalse kant in twee te verdelen, zodat -zoals de titel zegt- het Vlaamse stuk van die zones 2 keer zonder stoom wordt gezet, en de Waalse stukken elk maar 1. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Fock is een kutwijf die geen woord Nederlands spreekt. Dit soort spelletjes mogen we niet pikken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be