![]() |
Gentse socio-fascisten verbieden vandaag autoverkeer in Gent
Ik zit vandaag gevangen in mijn eigen stad. Ongelooflijk.
Inmiddels breek je overal in Gent je poten over losliggende of ontbrekende stoeptegels, maar om dergelijke stierestront op poten te zetten zijn er natuurlijk meer dan voldoende "mobiliteitsambtenaren". Met dank aan het incompetent en corrupt stadsbestuur dat hier al veel te lang de plak zwaait. |
Wel, Gent is dan ook het laatste echte sossennest... Ik heb medelijden met diegenen die daar nog wonen en de bullshit blijven slikken...
|
Ook Antwerpen is vandaag autovrij. Is dat een een sossen-fascistisch nest ?
|
Hmm, hoe symbolisch. En morgen gwn business as usual. Vroem, vroem, vroem. Waar al die idioten hier in Belgie allemaal naartoe rijden t blijft een raadsel.
|
Citaat:
|
In Antwerpen is dat allemaal beter geregeld. Nogal wat joden en homo's zijn fervente fietsers dus we konden er helaas niet van onder. Barts vrienden zijn onze vrienden. Trouwens, het zijn enkel de bakfietsen die het symbool zijn tegen de auto en overal in de weg staan en rijden, die we niet graag zien. De gewone fiets kan er nog mee door. Zoals de keppel ons niet tegen de borst stoot maar de hoofddoek wel omdat die duidelijk een afwijzing is van onze cultuur is de bakfiets het symbool tegen het symbool van de vrijheid, de auto. De gewone fiets is als de keppel. Arme dwazen die geen auto kunnen permiteren. Die ramt ge ook gewoon zonder schade aan de auto. Zo'n bakfiets kan serieuze kosten veroorzaken aan uw automobiel.
|
Zoudenz e elke week moeten doen :cheer:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Acht u zichzelf daartoe in staat? Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
. |
Citaat:
Er is nog geen begin van een vergelijking mogelijk tussen het verkeersinfarct in Mortsel en het verkeer in gent. |
Citaat:
|
Citaat:
2de http://forum.politics.be/showpost.ph...09&postcount=2 U kakt zelf voorturend op bakfietsen omdat ze een links en antiautosymbool zijn, ik heb niet ver moeten zoeken. Ik ben je vriend nu ! |
Jep, iets te dik.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be