Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Mijn wonderlijke ontdekking over mijn lijfspreuk... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=207171)

AVV.VVK 14 september 2014 11:41

Mijn wonderlijke ontdekking over mijn lijfspreuk...

Deze voormiddag ging ik voor mijn tuin enkele benodigdheden halen in de tuinwinkel uit mijn buurt. Toen ik terug thuis kwam, de tuin onderhouden had en gegeten, kon ik eindelijk s'avonds tv kijken.
Het kassaticket van de tuinwinkel, Aveve, lag op de salontafel terwijl ik zag hoe Saartje Vandendriessche haar programma eindigde
door ons allen aan te manen zeker de hashtag van Vlaanderen Vakantieland te gebruiken : #VVK.

Ik keek nog eens goed naar mijn kassaticket en besefte toen dat hier enorme plagiaat werd gepleegd!!

Als ik even denk aan mijn lijfspreuk ,AVV-VVK, wordt al snel duidelijk waar die tuinwinkel Aveve en dat programma hun naam vandaan hebben...

Waarschijnlijk ben ik gewoon een complotdenker...;-)

Marie van de koster 14 september 2014 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AVV.VVK (Bericht 7325536)
Deze voormiddag ging ik voor mijn tuin enkele benodigdheden halen in de tuinwinkel uit mijn buurt. Toen ik terug thuis kwam, de tuin onderhouden had en gegeten, kon ik eindelijk s'avonds tv kijken.
Het kassaticket van de tuinwinkel, Aveve, lag op de salontafel terwijl ik zag hoe Saartje Vandendriessche haar programma eindigde
door ons allen aan te manen zeker de hashtag van Vlaanderen Vakantieland te gebruiken : #VVK.

Ik keek nog eens goed naar mijn kassaticket en besefte toen dat hier enorme plagiaat werd gepleegd!!

Als ik even denk aan mijn lijfspreuk ,AVV-VVK, wordt al snel duidelijk waar die tuinwinkel Aveve en dat programma hun naam vandaan hebben...

U bent een mysterieus mens! U hebt het over 's avonds TV kijken terwijl u dit om 12.40 u post! Hebt u nog andere paranormale gaven behalve helderziendheid?

Fille van de Foor 14 september 2014 15:57

Neem snel een patent op je lijfgeur, voor het te laat is.

Supe®Staaf 14 september 2014 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AVV.VVK (Bericht 7325536)

't Wordt tijd dat ze die flauwe plezante te pakken krijgen die weed door de tapiocapudding draait in St.-Fransiscus (Brakel)

Pandareus 14 september 2014 22:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 7326015)
't Wordt tijd dat ze die flauwe plezante te pakken krijgen die weed door de tapiocapudding draait in St.-Fransiscus (Brakel)

Daar is alles mogelijk !

AVV.VVK 18 september 2014 13:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 7325749)
U bent een mysterieus mens! U hebt het over 's avonds TV kijken terwijl u dit om 12.40 u post! Hebt u nog andere paranormale gaven behalve helderziendheid?

haha.

Ik wou een mooie verhaallijn...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be