Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Nieuwe naam: 'VLAAMS DEMOCRATISCH BLOK' (VDB). (https://forum.politics.be/showthread.php?t=20723)

Thinker 28 september 2004 09:56

Nieuwe naam: 'VLAAMS DEMOCRATISCH BLOK' (VDB).

Zou 'Vlaams Democratisch Blok' (VDB) geen goede nieuwe naam zijn voor het Vlaams Blok?

Knuppel 28 september 2004 09:57

Trop is (van het goede) teveel.

Truder 28 september 2004 10:07

Gewoon Vlaams Blok blijven, als het mag van de inquisiteurs. En anders gewoon Vlaams Belang ofzo. Speelt eigenlijk niet veel rol. De peiling van september toont aan dat het VB blijft stijgen, en dan hebben we het DHL circus er nog niet bijgeteld of de uitspraak van casatie over het Vlaams Blok. Als ze weer een veroordeling krijgen mag je weer een %'tje of twee bij het Vlaams Blok bijtellen.

Knuppel 28 september 2004 10:11

Vlaams Belang klinkt in alle geval al veel beter dan 'Vlaamse Liga'.

Dat laatste zou me wat al teveel gaan lijken op een bedankje aan die andere Liga.

Distel 28 september 2004 10:26

Ik denk dat veel mensen nogal moeten lachen met die "D" in de namen van politieke partijen. Geen goed idee dus.

Truder 28 september 2004 10:29

En zeker geen " & ", " ! " of " - "gebruiken in de naam

Distel 28 september 2004 10:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Truder
En zeker geen " & ", " ! " of " - "gebruiken in de naam

Of een .

VlaamseBelg 28 september 2004 10:52

Bah, de naam veranderen is gemakkelijker dan nadenken over je programma en waar je mee bezig bent.

Everytime 28 september 2004 10:56

Ik twijfel tussen VNP (Vlaamse-Nazi Partij) en VFP (Vlaamse Fascistische Partij).

Everytime 28 september 2004 10:57

Oftewel VNP (Vlaamse Nationalistische Partij).

Distel 28 september 2004 10:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
Ik twijfel tussen VNP (Vlaamse-Nazi Partij) en VFP (Vlaamse Fascistische Partij).

Ik wist niet dat die bestonden. Waarom word je niet lid van alletwee?

Tzuvar Raemborr 28 september 2004 11:06

Vlaams Verzet :)

Knuppel 28 september 2004 11:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VlaamseBelg
Bah, de naam veranderen is gemakkelijker dan nadenken over je programma en waar je mee bezig bent.

Je bedoelt dat alle andere 'democratische' partijen wél hebben nagedacht over hun programma toen ze hun naam veranderden?

Knuppel 28 september 2004 11:09

Citaat:

Dergelijke originaliteit kan je alleen maar van superintelligente mensen verwachten.:clapping:

Everytime 28 september 2004 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Dergelijke originaliteit kan je alleen maar van superintelligente mensen verwachten.:clapping:

Dat weerspiegelt toch wat het Blok is.............

ICE-MAN 28 september 2004 11:14

Citaat:

als ge tussen die twee twijfelt kan je misschien eens rondkijken of ge geen huizeke kunt huren in Bokrijk...... terug naar de goeien ouwen tijd.... ge gaat u daar wreed goe voelen denk ik !;-)

Tegendradigaard 28 september 2004 11:14

VW (Vlaamse Weerstand)
of VV (Vlaams Verzet)

Maar wat het ook zal worden.. ik ben er zeker van dat de top van het Blok met een klinkende naam zal afkomen. En als die niet dadelijk klinkt dan zal die naam wel luid klinken de eerste verkiezingszondag na de naamsverandering.

Spolpoel 28 september 2004 11:14

Citaat:

Dat weerspiegelt toch wat het Blok is.............

U verwart zaken ...Uw analyse past wel perfect bij het FDF (Fédérations des Fascistes Bruxellois). :-P

Everytime 28 september 2004 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
U verwart zaken ...Uw analyse past wel perfect bij het FDF (Fédérations des Fascistes Bruxellois). :-P

Het equivalent van het Blok is het Front National. Het FDF is een democratische partij die de Franstaligen verdedigt. Ik zie helemaal niet wat met hen verkeerd is.

Knuppel 28 september 2004 11:28

Citaat:

Het equivalent van het Blok is het Front National. Het FDF is een democratische partij die de Franstaligen verdedigt. Ik zie helemaal niet wat met hen verkeerd is.

Het Vlaams Blok is nochtans ook een partij die het eigen volk eerst verdedigt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be