![]() |
Nieuwe naam: 'VLAAMS DEMOCRATISCH BLOK' (VDB).
Zou 'Vlaams Democratisch Blok' (VDB) geen goede nieuwe naam zijn voor het Vlaams Blok?
|
Trop is (van het goede) teveel.
|
Gewoon Vlaams Blok blijven, als het mag van de inquisiteurs. En anders gewoon Vlaams Belang ofzo. Speelt eigenlijk niet veel rol. De peiling van september toont aan dat het VB blijft stijgen, en dan hebben we het DHL circus er nog niet bijgeteld of de uitspraak van casatie over het Vlaams Blok. Als ze weer een veroordeling krijgen mag je weer een %'tje of twee bij het Vlaams Blok bijtellen.
|
Vlaams Belang klinkt in alle geval al veel beter dan 'Vlaamse Liga'.
Dat laatste zou me wat al teveel gaan lijken op een bedankje aan die andere Liga. |
Ik denk dat veel mensen nogal moeten lachen met die "D" in de namen van politieke partijen. Geen goed idee dus.
|
En zeker geen " & ", " ! " of " - "gebruiken in de naam
|
Citaat:
|
Bah, de naam veranderen is gemakkelijker dan nadenken over je programma en waar je mee bezig bent.
|
Ik twijfel tussen VNP (Vlaamse-Nazi Partij) en VFP (Vlaamse Fascistische Partij).
|
Oftewel VNP (Vlaamse Nationalistische Partij).
|
Citaat:
|
Vlaams Verzet :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
VW (Vlaamse Weerstand)
of VV (Vlaams Verzet) Maar wat het ook zal worden.. ik ben er zeker van dat de top van het Blok met een klinkende naam zal afkomen. En als die niet dadelijk klinkt dan zal die naam wel luid klinken de eerste verkiezingszondag na de naamsverandering. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be