![]() |
Wie huisvesten wij hier nog allemaal: Liberiaanse massamoordenares kannibaliste
Man man,
wat groeit er nog allemaal in mijnen hof ? En van wat leeft dat dan ? titel: Liberiaanse verdachte van oorlogsmisdaden opgepakt in Gent http://www.standaard.be/cnt/dmf20140919_01276410 Citaat:
|
Ze was hier om voor onze pensioenen te zorgen.
|
Ze was hier om dikkerds te kannibaliseren. :twisted:
|
Ik werd vandaag aangesproken over mijn voorhoofd. Dat straalt van positiviteit en ik mag me binnen de week aan drie gelukkige verassingen verwachten. En of ik nog blablabla ... fuck off mislukte fakir ...
Welkom terug in de middeleeuwen dankzij al die import van achterlijkheid, bijgeloof, ... . |
Citaat:
Ik stel voor dat we deze inwijkeling terug sturen naar land van herkomst en haar daar hetzelfde lot laten ondergaan. Al is dit quasi onmogelijk...want onze politiekers zullen wel weer eens eisen dat ze goed ontvangen en behandeld moet worden als voorwaarde om haar los te laten uit ons apenland en uiteraard zal de media wel klaar staan om dit uitgebreid te controleren. |
Ik neem aan dat ze hier "politiek asiel" heeft verkregen?
|
Citaat:
Alvorens ze haar asiel heeft gekregen. Allicht zal men ook grondig hebben onderzocht of het hier niet om een schijnhuwelijk ging.:lol: want ik betwijfel dat de "liefde" haar naar ons gastvrije landje heeft gebracht. |
Al dat ratatouille betalen wij uiteraard, dank zij onze sociale ("domme?) ingesteldheid. Als 't maar stemmetjes op brengt voor de sossen.
|
Nieuwe aan winst, natuurlijk zijn ze niet allemaal zo
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be