![]() |
Welke wereld werkt het best?
Een wereld vol mannen
Een wereld vol vrouwen Een wereld vol kinderen Wat zouden overeenkomsten/verschillen zijn tussen deze werelden. In welke wereld lijkt het jullie het leukste vertoeven? Welke wereld zou het beste werken? |
Met mensen, dieren, bomen en planten.
En vrij van fanatieke religieuze groepen. |
Ik en een wereld vol vrouwen.
|
Citaat:
|
Bij een buitenaardse aanval, een wereld vol mannen. Bij een poging de mens lange tijd harmonieus pogen te laten samenleven en een leefbare habitat te creëren voor toekomstige generaties, een wereld vol vrouwen. En als we het niet meer weten, een wereld vol kinderen.
Uiteraard is van de drie opties enkel de derde levensvatbaar. Kwestie van voortplanting en zo. |
![]() |
Citaat:
'k zal braaf zijn. |
Citaat:
Een wereld vol klonen van mij, dat lijkt me de beste oplossing. |
Een wereld vol vrouwen? Die maken elkaar kapot.
Een wereld vol kinderen? Die maken elkaar kapot. Een wereld vol mannen? Die gaan samen huizen bouwen. Tenzij er in die wereld ook alcohol is natuurlijk. |
Een wereld vol blanken is een optie die ik mis.
|
Citaat:
|
Citaat:
Deze wereld is een ramp. Een wereld vol vrouwen. Ik ben de enige zoon tussen 8 zusters. Ik weet dus uit ervaring hoe wreed vrouwen kunnen zijn en zijn mannen daarbij vergeleken echte watjes. Een wereld vol kinderen? Je moet eens gaan kijken in de peuter- en kleuterklasjes. Dat zijn echte oorlogszones. Ik bedank je dus voor de drie werelden en hou het wel bij onze gemengde maatschappij, zoals de natuur voorzien heeft. |
Citaat:
Blijkbaar ben je er niet van op de hoogte dat de meeste gevechten tussen mannen veroorzaakt worden door vrouwen. Nee, want eens een kind geslachtsrijp is, is het geen kind meer en moet het dus uit die wereld verdwijnen. |
Mannen die een rothekel aan elkaar hebben kunnen toch perfect samenwerken,bij wijven ligt dat moeilijker.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Wanneer begint die oorlog tussen de mannen en de vrouwen nu eigenlijk?" De vriend bekeek mij van kop tot teen en vroeg op zijn beurt: Op Mars gezeten de laatste jaren :? Die oorlog is al jaaaaaaaaaaren bezig. :roll: Misschien wilde ik het zo wel niet zien maar kom ... :-D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be