![]() |
Jihadaanslagen in België verijdeld
De titel is:
Jihadaanslag in België verijdeld Dat gaat over één aanslag. Maar in de tekst staat: verschillende aanslagen in ons land En waarom mochten we dat niet weten? Zouden we in paniek geschoten hebben ? 't Zal toch niet voor de verkiezingen geweest zijn zeker ? http://www.standaard.be/cnt/dmf20140920_01278237 Citaat:
|
Eigenlijk jammer dat elk land en elke bevolkingsgroep een aanslag tegen zichzelf gericht moet hebben om wakker te schieten.
Jammer, maar dan moet het maar gebeuren. |
Die gasten gaan niet voor onze pensioenen werken maar ze gaan het pensioenprobleem wel oplossen.
|
nog wat meer OCMW steun geven, met dank aan de rode rakkers,
Neem de belgische nationaliteit onmiddellijk af en stuur ze terug naar hun molshopen; NU!!! |
Er wordt achter de schermen zeer goed werk verricht.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, het moet precies ook altijd stiekem gebeuren hè? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je zou het ook zo kunnen formuleren: het beleid, allez, het wanbeleid zorgt er voor dat er veel vuil in de achterstraten ligt, maar kom, de vuilkar doet redelijk goed haar werk. Mijn visie op een goed werkende overheid, ligt iets breder en is iets veeleisender. . |
Citaat:
Zo neen, dan is jouw opmerking maar even ter zake als een scheet in een fles. . |
Ik heb nogal mijn bedenkingen bij dit bericht,wie is er gearresteerd?Hoeveel zijn er aangehouden?Wat voor soort aanslagen?Het enige wat ik zeker weet is dat in Brussel 4 joden zijn vermoordt door een haatbaard.
|
Zou de veiligheidsdiensten bij hun aanwerving ook aan positieve discriminatie doen?
|
De overheid zegt het, dus het is waar :roll:
|
Citaat:
Ik verijdel elke dag het bezoek van olifanten in mijn tuin. Ik heb daarvoor speciaal poeder. Ik heb er nog nooit een gezien. Zo goed werkt dat poeder. |
Citaat:
Toen die mensen in Brussel vermoord zijn waren ze toch niet goed bezig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit bericht ruikt naar propaganda om de domme burger schrik aan te jagen. De overheid vraagt het mandaat aan de kiezer om de burgerlijke vrijheden en rechten van burgers in te perken. Dat lees ik in dat bericht. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be