![]() |
Bang om oud te worden
Ik ben behoorlijk bang om oud te worden
Het lijkt me niets om 60+ te zijn jullie? |
Citaat:
binnen 5 jaar ben ik 40 ik kan er nog steeds niet bij, 30 gaat, maar 40 lijkt zo oud ... laat staan 60 .... eek! :shocked!: het eigenaardige is: ik heb dit enkel als het over mezelf gaat, leeftijden van andere mensen zie ik als "normaal" ik ben klaar voor therapie, niet? :| maar ik kijk wel uit naar m'n pensioen, dat wel :-) dan ga ik lekker reizen en dingen doen die ik nu niet kan :-( enfin ik hoop dat ik tegen die tijd niet dood ben aan kanker, mijn vader was jaak op amper 60+ :-( |
Ik pluk de dag :thumbsup:
|
Ik kijk ernaar uit. Hele dagen in de zetel mogen zitten ( zo'n automatische die openklapt), opnieuw lekkere papjes eten, gewassen worden en als ik wat ouder ben moet ik zelfs niet meer opstaan voor de wc.
|
Citaat:
|
Ik ben net 30 geworden en soms schrik ik als andere mensen me 'meneer' noemen. Dan denk ik: alee, ik ben toch nog gewoon dat speelse jongetje dat gisteren de speeltuin onveilig maakte? Echt bizar.
|
Ik ben eerder bang om NIET oud te worden
|
Citaat:
|
Citaat:
geintje :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
yep klopt klojo_eerste_klas .. naar het schijnt heeft iedereen zo een mental age waarin hij/zij op een bepaald moment blijft hangen ..
|
Citaat:
|
Damn fuck :oops: ;)
http://songmeanings.com/songs/view/115308 :) |
Het is dan ook niet bepaald eervol om als man een hoge leeftijd te bereiken.
Een man hoort eigenlijk te sterven op het slagveld, strijdend voor het bloed en de eer van zijn voorvaderen. The coward believes he will live forever If he holds back in the battle, But in old age he shall have no peace Though spears have spared his limbs. Havamal 16; Oude Edda. |
Citaat:
En voor diegenen die schrik hebben om te sterven, als de natuur zijn werk mag doen zal er een moment komen dat je blij bent als er een punt wordt achtergezet. Sterven door een tegenslag is iets anders en daar staat geen leeftijd op. 1 jaar of 100.... geen verschil. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be