![]() |
Besparen
De NVA-regering heeft beslist dat de armen nog armer moeten worden. Het gevolg is dat we allemaal bepaalde zaken niet meer gaan kunnen doen omdat we er het geld niet meer voor gaan hebben.
Hoe gaan jullie besparen ? Jezelf wassen met zelfbereide ossengalzeep in plaats van de nieuwste Panthene-shampoo ? Overal wildplassen, om thuis geen spoelwater te verbruiken ? Aldi-ketchup in plaats van Heinz ? Niet meer �*lle cd's kopen van Christoff ? Overschakelen op een internetabonnement via de 256k modem ? |
Citaat:
|
Ik ga de Vlaamse zorgverzekeringspremie niet meer betalen.
Mijn vrouw gaat volgende week voor een illegale abortus. Den dokter wilde het niet doen op 7 maand. Witbrood uit den aldi met suiker ipv choco. Water gaan halen aan't kraantje op de rooseveltplaats. Sluikstorten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn grootste besparing zal op belastingen zijn.
Ik plan van er veel minder te betalen :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een geluk dat ik geen ketchup lust! Ik snapte al niet hoe het komt dat ik zoveel meer kan sparen dan mijn buren :lol:
|
Citaat:
ze helpen toch niet :twisted: |
Ik ga bezuinigen op aalmoezen aan allerhande bedelarijen.
Ook op drank (die ik uitgiet aan anderen dan mezelf of mijn gezin) Mijn naftbak telkens maar halfvol doen. Haar en baard langer laten groeien voor ik naar de kapper ga. Een praline minder bij de koffie. Goedkopere kaviaar eten (Russische ipv Iraanse) Goedkopere Champagne drinken ( Krug Clos de Mesnil in plaats van Krug Clos d'Ambonnay) |
Het zal vooral op de extraatjes zijn, een dineetje, vakantie, nieuwe auto, cadeautjes, nieuwe computer en dat soort dingetjes.
Die kwasten hopen natuurlijk dat je minder gaat sparen. |
Er stond hier onlangs een linkiewinkie rastafari van een goed doel met een halve ijzerwinkel in zijn bakkes.
"Ik ben aan het besparen", zei ik. Je moest die zijn gezicht eens zien. |
Citaat:
Kost je geen reet , enkel moeite :lol: Ook kleren voortaan lenen , meesurfen op een ander z'n lijn ;) Onderbroeken 2 dagen dragen , dus de 2de die omdraaien 8O Enz .... Nu serieus: Minder uitgaan , huismerk Carrefourprodukten kopen , doe ik sowieso al , ook bij de Jumbo , hun huismerk kopen :) Kleren bij de zeeman en schoenen bij de Scapino kopen !! |
Citaat:
Die verandering van N-VA waar ze mee geadverteerd hebben..... Gene zak zal er veranderen, integendeel: Het zal nog erger worden voor de gewone burger. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Noch min, noch meer. Punt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be