![]() |
Zeg de Wever hoe zit het gast ?
Ik heb niet op u gestemd om het record formateren van een regering van de vorige keer te breken. Het world guinness recordbook laat me koud. Wij hebben op u gestemd en u de grootste partij gemaakt dus zet die klak van eerste minister maar zo gauw als mogelijk op en begin met de veranderingen. Liefst zonder tsjeven of het wordt een belastingsregering zoals de Vlaamse. Zo'n twee regeringen dan kan ik in het station gaan slapen.
|
Ik heb me laten vangen om zijn partij een stem te geven voor de kamer(als VB-lid!),man man man wat voel ik mij bekocht en bedot.Dat confederalisme waar hij zijn mond van vol had dat was blijkbaar maar om te lachen.Deze Vlaams-Nationalist(?)heeft het enkel nog over een belgisch socio-economisch herstelplan.Buitenschoppen die tricolore mol!
|
Citaat:
|
De Wever kan alleen premier worden als hij alle communautaire eisen in de diepvries steekt.
Dus alleen wanneer hij bereid is tegen volgende verkiezingen de N-VA politieke zelfmoord te laten plegen. |
Citaat:
Waar en wanneer ongeveer kwam dat confederale allemaal aan bod tijdens de campagne ? Ik kan me vergissen maar ik meen me te herinneren dat het vooral het economische was wat primeerde. Maar als u denkt dat het geld in de pocket van Mohammed zit, dan moet je voortaan terug op het VB stemmen. |
Citaat:
|
Citaat:
Wanneer ben je juist wakker geworden ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zorgen dat we niet mee de dieperik ingezogen worden door die Waalse molensteen en op tijd het touw rond onze nek doorknippen begot. |
Met Tom Van Grieken naar de 30%.
|
Citaat:
Je zal toch 5 jaar moeten wachten en ik ben van plan om dan te oordelen over het totaal plaatje. Want ik zie nu wel degelijk een aantal belastingsverhogingen. Het water, de elektriciteit, het inschrijvingsgeld voor studenten, ... |
Citaat:
|
Citaat:
Het was maar om te lachen. |
Citaat:
Kiekens die in slaap vallen tijdens de verkiezingen wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be