![]() |
iPhone 6 is als een natte dweil:
![]() |
Citaat:
|
Die maakt haiku's?
|
Citaat:
|
[quote=Rodent;7337017]
Citaat:
Citaat:
![]() |
Wat kost zo'n iphone6?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
gaat hier over broekZAK he. |
Citaat:
De HTC Desire 610, of zoiets, kostte me 249€, en ik was daar eerlijk gezegd al wat mottig van. |
Ik ben al jaren tevreden van mijn Galaxy Tab P1000.
Hoezo, iPhone6 een groot scherm? |
Citaat:
|
Ik wil een smart waarmee je banden kan oppompen.
Bestaan die ? |
Citaat:
![]() |
Ik heb vandaag begrepen dat er mensen zijn die zich een.....civiel,"non-ruggedized" communicatieapparaat aanschaffen van meer dan 500€ en dan proberen dat ding te plooien op allerlei manieren...
En het LUKT nog ook. En,ongelofelijk,dat soort mensen denkt daarvoor de fabrikant op één of andere manier te moeten aanspreken of in verdenking stellen. Het zegt eigenlijk meer over die mensen dan over dat...communicatieapparaat . |
Ik heb geen gsm en al wat daarachter kwam..... Blijkbaar veel geld gespaard en van veel ergernissen bespaard gebleven.....
|
Ook?
|
Citaat:
Die dingen zijn wel een levendig bewijs van dat er veel mensen zijn die nog geld genoeg hebben om dat te spenderen aan van dat soort 'gadgets'. Men staat zelfs in ellenlange rijen/files te wachten, om er toch maar ééntje te pakken kunnen te krijgen ... Ik ben in het bezit van een gsm ja, dat ding moet alleen kunnen telefoneren aan al die andere dingen heb ik geen boodschap. GSM met een kaartje van het één of andere warenhuis, geen abonnement. :cheer: |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be