![]() |
Nog een communautaire discussie
Ik heb net aan tafel met mijn collega uit Luik over een splitsing van Belgie, en we kwamen er maar niet uit wie het koningshuis overneemt. Het is zo een beetje als het nucleaire afval waar niemand van moet hebben.
Als Belgie splitst, wie zal er voor die arme dutskes zorgen? En wordt hun jaarlijks minimumloon dan ook gehalveerd? :-) |
Citaat:
Wat een affront voor Vlaanderen zou het wel niet zijn om die primaten te behouden ! |
Hebben ze geen villa in Motril, in Spanje? Als ik hen was, zou ik daar verhuizen. 8) Trouwens, Spanje is toch meer interessant dan België.8)
|
Juist, Paola heeft daar familie wonen.
Maar gaat Spanje hen wel graag zien komen? Onze koninklijke entertainers kosten veel geld he. En wat met de veiligheid, gaan ze daar ongestraft de straten onveilig mogen maken? |
Spanje heeft ook zijn koningshuis. Waarom zouden ze niet welkom zijn?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
We houden een openbare veiling tussen Vlaanderen, Wallonië en eventuele staten die een koningshuis nodig hebben. De kans bestaat natuurlijk dat de Saxen-Coburgs er nog geld op toe zullen moeten betalen om geadopteerd te worden...
|
Om met Johan Cruyff te spreken: "Da's toch logies?". We zetten het hele zootje op het vliegtuig naar Sint-Helena - ik wil zelfs vlieglessen om persoonlijk het klusje te klaren!
|
Citaat:
|
Wie zeurt er hier over Brussel? Ikke? Bruno, jongen, drank maakt meer kapot dan je lief is! (je ogen eerst!)
|
Afvoeren dat zootje! Het koningshuis heeft lang genoeg op de kap van de belastingbetaler geld verdiend om ondertussen voor zichzelf te kunnen zorgen. Valiesekes pakken en het land uit (desnoods met de handschoen ;-) )
|
Ik denk dat ze nog een koning zoeken in Botswana.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Duiters staan toch bekend als harde werkers? Misschien daarom dat al die koningshuizen daar weg wilden, alleen de harde kern bleef. :-)
|
Ik stel voor het zootje als attractie in BOKRIJK te laten fungeren.
Wanneer ze daar dagelijks op een boerekar rondgereden worden zullen ze allicht een hoop publiek trekken en kunnen de royalty-watchers hun hartje ophalen. Fabiola kan haar religieuze hysterie uitwerken in het lokale kerkje, Albèèèèèr kan een pijp smoren aan een open haard, Filippppe kan de schapen hoeden en laurent kan zich met de varkens amuseren. Zo kunnen zij tenminste iets terugverdienen voor het Vlaamse Volk, dat al méér dan anderhalve eeuw door die luiszakkenbende wordt uitgezogen. Spijtig voor Bokrijk..... |
Citaat:
|
Steek ze in één of ander openluchtmuseum met miniversies van de 'grote' Belgische gebouwen.
In Beloeil staat er ook zo één. Wel een beetje onderkomen. Zoals het hele kasteel en het landgoed van de 'Prins de Linge' trouwens. Zo'n 'extra-ordinaire' bezienswaardigheid uit de vorige eeuw betaalt zichzelf wel terug via de toeristische bezoekers. |
Wat doet men gewoonlijk met dictatoriale instellingen?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be