![]() |
cannabisboer Lagrou gevlucht naar Thailand
In de kranten lijkt het of er is een zeer gevaarlijke crimineel gevlucht.
Is er dan zo een groot verschil tussen een cannabisboer en een wijnboer ? |
Citaat:
Een wijnboer, indien eerlijk, brengt vreugde in het leven. |
Inderdaad als de wijnboer dat op een eerlijke manier doet dan kies ik toch liever voor het goede wijntje dan voor het rotte 'gras'. :-D
Toepasselijk liedje van 'Steppenwolf' Link :cheer: |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
Als je die paar miljoenen Alcoholdoden (recht en onrechstreekse) per jaar niet in acht neemt dan zou je nog gelijk hebben ook. |
Citaat:
|
Twas nu ook genen heiligen he. En ging er los over... da ging niet over 100 plantjes en paar kilotjes he. Dat was een full operationeel bedrijf waar h
uitgemelkt personeel voor teelde. Brazilianen als ik me niet vergis. |
Citaat:
In de VS beginnen ze nu toch 't licht te zien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
En zijn drugsgeld zal ook wel verdwenen zijn in die richting.
En die persoon zal dit wellicht zonder hulp van de flikken en justitie gedaan hebben. :roll: |
weet gij hoeveel tips ze al ontvingen hadden voor da uitkwam?? en op wa manier ze da aanpakken? ge zou bekan denken da de staat er klant was lol
Met 20x minder planten had ik al lan berecht en gesanctioneerd geweest. |
Citaat:
Net zoals ze een tijdje terug illegale wapens invorderden op bevel van Milquet. Die hangen nu overall rond, behalve in de smeltoven. 1 ding is zeker, als je een drugskweker bent, moet je zorgen dat je grote kweker bent. Zodat de politie geïnteresseerd is, op een andere manier. Dan kom je er mee weg. Want 7 jointjes verdelen onder 20 politieagenten, dat komt niet goed. Er is er altijd een die zich tekort gedaan voelt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je een product legaliseert, zakt de prijs altijd in elkaar. Als cannabis legaal zou worden, dan kweekt iedereen zijn eigen plantjes. Je zou wel gek moeten zijn om dan nog veel geld te betalen voor weed, als je het zo goed als gratis zelf kunt kweken. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk niet dat hij als gelukkig man zal sterven... |
Citaat:
Oudere generatie hé ........;-) |
Citaat:
Het bijzonderste is wel dat het te betalen is, bij minder dan matig gebruik niet ongezond, dat ik er niet voor moet gaan stelen of andere mensen lastig vallen en dat ik weet wat ik doe. Wat die andere rommel aangaat, je moet al veel karakter hebben om er je leven niet met te vernielen. Wijn zou ik verkopen, drugs nooit, leven van de miserie van anderen? Dank u. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be