![]() |
gaan werken om zijn vervoerskosten (+parkeerkosten) te betalen
Naar aanleiding van de topic "laten we ermee lachen' waaruit blijkt dat men mensen voor de parkeerkosten laat opdraaien als ze gaan werken, vraag ik me af of het niet beter is van zo dicht mogelijk bij huis iets van werk te vinden ..
Het is niet normaal dat men 200€ enkel om te parkeren dient op te hoesten :shocked!: |
Citaat:
Of zoek je gewoon een excuus om te blijven doppen? :roll: |
Citaat:
|
Ik geloof dat het ging over parkeerkosten buiten de werkuren, namelijk de parkeertijd dat ze thuis is aangezien ze geen garage heeft en haar straat een betalende parkeerzone is. De werkgever moet toch ook niet voor uw privégarage betalen? :?
|
Citaat:
|
Citaat:
Die 200 euro per maand is het bedrag dat betaald moet worden aan parkeertickets om een auto voor haar privéwoning te kunnen parkeren als er geen bewonerskaart voor is. Wat heeft die werkgever daar mee te maken?! |
Citaat:
|
Citaat:
|
een firmawagen dat is wel bedoeld voor mensen die tijdens hun job allerlei verplaatsingen dienen te maken by the way ...
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En ik die dacht dat Circe hier het dwaaste en onnozelste topic van 2014 had geopend... Boy, was I wrong! :rofl: |
Citaat:
|
maw. geen auto: geen job
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be