![]() |
huisdier
ik zoek eigenlijk een huisdier(tje) maar het is niet zo evident
1. Ik wil/kan er niet TE veel tijd aan besteden dus graag een beestje waar niet zoveel werk aan is 2. Ik woon op een appartement Bedoeling is gewoon om goed voor het diertje te zorgen en het beetje gezellig maken Aanraders? |
2 Bijlage(n)
Hier lopen sinds enkele weken twee jonge katertjes rond.
Niet te doen, ze breken gewoon alles af. Ze komen wel elke dag met een al dan niet nog levende muis naar huis. Fier als een gieter. |
Citaat:
|
Citaat:
ikzelf ben ook aan het uitkijken naar een beestje :d |
Citaat:
Maar een kat ga ik wellicht later houden, als ik een gezin sticht Is er momenteel geen andere optie |
Citaat:
|
Citaat:
in afwachting zou ik zeggen een hamster/muisje? |
Hamster, cavia, tamme rat.
|
Goudvis.
|
Johan, die 2 katertjes zijn gewoon dotjes.
Maar zoals elke kitten, een zwart gat als maag en als energiebron. Mijn advies, als je ze niet wil als huisgenoot, dan vangen en naar het asiel brengen. Dan is het beste dat ze kan overkomen , castratie en een goed nieuw tehuis. En anders is het een laatste prik. Wil je ze wel als meer permanente huisgenootjes. Toch laten castreren. Wij hebben er momenteel 7, en da's meer dan genoeg, anders had ik die 2 ukkies wel komen halen. |
Drukazz, de situatie is al zeker niet goed voor een hond. Voor een kat is het ook minder dan ideaal, en om krankzinnige katten te vermijden is vrije uitloop of een speelmakkertje aangewezen.
Voor de rest, een vis in een high tech aquarium kan verder zolang er stroom voor de filters en dergelijke is zonder aandacht een goed leven lijden. Andere optie is een reptiel. Dat geef je 1 keer op de maand eens deftig eten, en zorg dat de leeftemperatuur ok blijft, en je hebt leven in huis. |
Ik ben soms het huisdier thuis.
|
- Fret
- Degoe - Konijn |
|
![]() Maak uw keuze op http://crappytaxidermy.com/ Geen kosten aan en altijd een gespreksonderwerp bij huisfeestjes. |
vlooien, luizen en dergelijke..... je hebt er totaal geen werk aan en ze verplichten je ook om wat aan gymnastiek te doen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aarsmaden.
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be